حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. 

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

حضور پرشور مردم در محفل امام حسنی‌ها

یکی از تمهیدات مناسبی که مسئولین برگزاری مراسم اندیشیده‌اند، اکران تصاویر شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم است که در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود. پیش تر نیز مسئولان برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ایده‌ای زیبا از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته بودند تا هر کدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

تصاویر شهدا در محفل امام حسنی‌ها

اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی برگزاری شد و طبقه اول استادیوم آزادی در همان ساعت ابتدایی تکمیل شد. 

 حجت الاسلام‌والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه دقایقی قبل با حضور در ورزشگاه آزادی به جمع محفل قرآنی امام حسنی‌ها پیوست.

حضور رئیس سازمان اوقاف در محفل قرآنی

همانطور که پیشتر اعلام شده بود، یکی از برنامه‌های محفل قرآنی امام حسنی‌ها، اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصاً غزه مقاوم است. به همین منظور دسته‌های مردم که از ورودی‌های مختلف به ورزشگاه آزادی وارد می‌شوند علاوه بر اینکه با در دست داشتن پرچم فلسطین از مقاومت اسلامی حمایت می‌کنند، از طریق صندوق‌هایی که در مسیر ورود به ورزشگاه تعبیه شده است، کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را اهدا می‌نمایند.

کمک به غزه

در این مراسم قطعه بازخوانی شده «وین الملایین» اجرا شد و حاضران در ورزشگاه آزادی پرچم‌های ایران و فلسطین را به اهتزاز در آوردند.

وین، وین، وین
کجا، کجا، کجا
وین الملایین
میلیون‌ها کجا هستند؟
الشعب العربی وین
مردم عرب کجا هستند؟
الغضب العربی وین
خشم اعراب کجاست؟
الدم العربی وین
خون عرب کجاست؟
الشرف العربی وین
شرف عرب کجاست؟
الشرف العربی وین
الله معانا أقوی وأکبرمن بنی صهیون
خدا با ما است، قوی‌تر و بزرگ‌تر از فرزندان صهیون
یشنق یقتل یدفن یقبر أرضی ما بتهون
به دار آویخته می‌شود، کشته می‌شود، دفن می‌شود، دفن می‌شود، سرزمین من آسان نیست.

زیاد نخاله

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین مهمان ویژه برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها بود که به همراه حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشویق حضار وارد جایگاه اصلی مراسم شدند.

در ادامه مراسم، حاضران در محفل قرآنی امام حسنی‌ها با بلند کردن مصحف شریف قرآن بر و تصاویر شهدا بر دستان خود، ضمن اعلام انزجار از ظلم رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی برای آزادی مردم فلسطین و غزه مظلوم دعا و ادای احترام کردند.

حضور پرشور مردم

پس از اجرای قطعه «حسن مولا»، حسین طاهری با همخوانی حاضران در ورزشگاه آزادی، قطعه «حیاتنا حسین» را اجرا کرد:

حیاتُنا حسین، مماتُنا حسین / حبیبُنا حسین، و حُبُه یَجمَعُنا
یا اباعبدالله، تویی تو ناجی دنیا / حرف مشترک ما، حسین حسین
یا اباعبدالله، تویی تو فاتح دل‌ها / ما غلام و تو مولا، حسین حسین
حسین لایتناهی، نعمت دیرین الهی / حسین کار خدایی، عشق همه سلیقه‌هایی

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله مهمانان اجتماع بزرگ امام حسنی‌ها بود.

در ادامه برنامه حامد شاکرنژاد داور و کارشناس برنامه محفل و قاری بین المللی قرآن کریم با قرائت آیات سوره مبارکه انسان که در وصف اهل بیت عصمت و طهارت است، فضای ورزشگاه آزادی را نورانی کرد.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.  برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن […] http://www.vatanfa.com/?s=حضور-پرشور-مردم-در-محفل-قرآنی-امام-حسنی‌ها