رادیو همگام با حماسه حضور مردم در جشن انقلاب



 رادیو ایران با ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» در روز ۲۲ بهمن مانند سال‌های گذشته همراه و همدل مردم ایران است. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و ساجد قدوسیان -یکشنبه ۲۲ بهمن- ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

تهیه کننده ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» گفت: این برنامه در استودیو رادیو ایران و استیج رادیو ایران خیابان حبیب اللهی نبش خیابان آزادی با حضور هنرمندان و مهمانان مختلف تقدیم می‌شود.

معصومی ادامه داد: در استودیو رادیو یاران با حضور کارشناسان سیاسی و پژوهشگران حوزه تاریخ، مروری بر دستاورد‌های پیروزی انقلاب خواهیم داشت و در استیج رادیو ایران با برنامه‌های شاد و مختلف میزبان هنرمندان و سیاستمداران هستیم.

همراه «در مسیر آزادی»

ویژه برنامه رادیو جوان با نام «در مسیر آزادی» در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ابعاد سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه و انعکاس دستاورد‌های انقلاب در حوزه سیاست می‌پردازد. انعکاس راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و گفت‎وگو با چهره‌های سیاسی که در راهپیمایی حضور دارند از تدارکات رادیو جوان است. ویژه برنامه زنده «در مسیر آزادی» با رویکرد و محوریت بازتاب فضای جشن انقلاب در تمامی استان‌ها در میدان آزادی همراه با مردم و مخاطبان شبکه رادیو جوان خواهد بود. این برنامه رادیویی حماسه بزرگ ۲۲ بهمن را همراه با ملت ایران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جشن می‌گیرد. برنامه زنده «در مسیر آزادی» کاری گروه از فرهنگ، جامعه و سلامت با مدیریت علیرضا مبینی و به تهیه کنندگی مجتبی حسنی از ساعت ۹ صبح ویژه ۲۲ بهمن روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرترز از شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود.

شنونده “یوم الله”

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «یوم الله» در دو بخش استودیو پخش زنده و برپایی غرفه‌ای جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی، به صورت مستقیم حماسه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهد.

شبکه رادیویی تهران با هدف انعکاس حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن لحظه به لحظه همراه شما خوبان است. ویژه برنامه «یوم الله» از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ حماسه پرشور مردم و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به صورت زنده با برپایی غرفه‌ای جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی، پخش می‌کند.

گزارشگران شبکه رادیویی تهران با استقرار در مسیر‌های اعلام شده با تهیه گزارش‌های میدانی، لحظه به لحظه همراه شرکت کنندگان در راهپیمایی خواهند بود.

در این برنامه تلاش می‌شود تا ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، وحدت و اتحاد ملی را به گوش همگان برساند. گفتگو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقی‌های شاد و حماسی و همچنین توصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخش‌هایی از این ویژه برنامه است.

پخش سخنرانی ویژه این روز و گزارش‌هایی از سطح شهر نیز پیش بینی شده است که گزارشگران تهیه آن را بر عهده دارند.

علاوه بر این، پخش بخش‌های نمایشی، گزارش توصیفی از مسیر راهپیمایی، اجرای سرود توسط گروه‌های دانش آموز و بسیجی، اجرای موسیقی زنده وگفت وگو با هنرمندان و مسئولان نظام از دیگر بخش‌های ویژه برنامه یوم الله است.

همچنین در بخش استودیو پخش رادیو تهران؛ گفتگو با کارشناسان مختلف در مورد دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی و بین المللی، جنایات رژیم صهیونستی، مظلومیت مردم غزه، حمله آمریکا و انگلیس به یمن، صدای مظلومیت غزه، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان تهران از شور و حماسه حضور مردم در روستا‌ها و شهرستان‌های استان تهران از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

از آیتم‌های این برنامه می‌توان به “انقلاب ما” با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و “مسیر آزادی” که روایتگر حماسه بزرگ ایران است، اشاره کرد. “سپیده رهایی” نیز به گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و “سربلندی” که درباره گذر از اتفاقات سخت و جنگ ترکیبی دشمنان است، اشاره کرد.

محمدرضا پاکزادیان و مریم آصفی تهیه کننده، فاطمه نصرآبادی، جواد تشکری و علی نساج یگانه گوینده، علیرضا محمدی، مائده علاقه مند، مهدی اسماعیلی و محمدرضا میرحسینی گزارشگر، نیما اعتصام و امیر قربانی گوینده بازیگر از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

مخاطبان همچنین می‌توانند برنامه «شهر آفتاب» را ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۹، «سعادت آباد» را ساعت ۱۴:۴۵دقیقه تا ۱۷ و «تهران من» ساعت ۱۷ تا ۱۹ با موضوع پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی در ایران از رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند.

«ایران استوار» در رادیو

استودیو شماره ۲ رادیو گفتگو مستقر در خیابان آزادی نبش کوچه نورافکن با ویژه برنامه «ایران استوار» منعکس کننده شور و حماسه مردم در جشن پیروزی انقلاب خواهد بود.

برنامه “ایران استوار” در روز ۲۲ بهمن، با مصاحبه‌های متعدد مردمی از اقشار مختلف جامعه، به صدای مردم ایران تبدیل خواهد شد. از پیرمردان و پیرزنانی که خاطرات انقلاب را در سینه دارند تا جوانان و نسل پنجمی‌هایی که شور و اشتیاق خود به انقلاب را به نمایش می‌گذارند، همه و همه در این برنامه روایتگر حماسه حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند بود.

این برنامه در گفتگو با کارشناسان، مسئولان و گزارشگران از حال و هوای ۲۲ بهمن در سایر نقاط جهان نیز خبر می‌دهد. هدف این برنامه نشان دادن حماسه مردم ایران و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

برنامه “ایران استوار” در روز ۲۲ بهمن، به نقش نسل پنجمی‌ها در انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. این برنامه به گفتگو با نسل پنجمی‌ها درباره انقلاب اسلامی و انتظارات آن‌ها از آینده کشور خواهد پرداخت.

میزبانی از «جشن پیروزی»

شبکه رادیویی صبا در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه با استقرار در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن گزارش لحظه به لحظه حضور مردم را در ویژه برنامه «جشن پیروزی» تقدیم مخاطبان می‌کند.

این ویژه برنامه میدانی به انعکاس راهپیمایی و تجمع عظیم مردم و اعلام برنامه‌های مسیر‌های حرکت می‌پردازد. همچنین با انعکاس پیام‌های شنوندگان در قالب گزارش، تلفن و پیامک در این روز همراه و هم قدم با مردم می‌شود.

میزبانی هنرمندان، ورزشکاران، گروه‌های سرود، اجرای نمایش با حضور مردم، پخش سرود‌های خاطره انگیز انقلابی، برگزاری مسابقه رادیویی و گفتگوی مردمی در فضای شاد از بخش‌های این ویژه برنامه است.

تقدیر از برگزیدگان پویش خاطره سازی برای ثبت خاطرات راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

علاقه مندان می‌توانند با حضور در محل ایستگاه رادیویی صبا در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیابان آزادی، تقاطع بهبودی همراه عوامل رادیو صبا به این جشن بپیوندند.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی امیر اکبری با اجرای آرمان غفاریان، مریم خادم پور و مهدی پر از ساعت ۸:۱۵ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن همراه شنوندگان می‌شود.

انعکاس حضور پرشکوه مردم

ویژه برنامه رادیو ورزش با نام روز پیروزی روز ۲۲ بهمن جهت پوشش حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت زنده و مستقیم از غرفه رادیو ورزش در خیابان آزادی پخش خواهد شد.

رادیو ورزش با ایجاد استودیو سیار در مسیر راهپیمایی، با دعوت از ورزشکاران و اهالی جامعه ورزش و مصاحبه با جامعه ورزشی، انعکاس دهنده این حضور باشکوه خواهد بود.

ویژه برنامه روز پیروزی به سفارش گروه ورزش همگانی و تفریحات رادیو ورزش و تهیه کنندگی صدف سبحانی و گویندگی آرش اسدی و الهام حسینی و گزارشگری معصومه کیانی، ابوذر مارکولایی و منورکوش آفرین به صورت زنده و مستقیم از غرفه رادیو ورزش در روز ۲۲ بهمن از ساعت ۸ الی ۱۲ تا پایان راهپیمایی پخش خواهد شد.

این برنامه در قالب یک مجله رادیویی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن روز‌ها و پوشش جشن پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه جامعه ورزش کشوروبرای ایجاد شور ونشاط در جامعه باتوجه به شرایط کنونی کشور با آیتم‌هایی چون، بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در خصوص توفیقات ورزش پس از انقلاب، خاطرات ورزشکاران پیشگام در نهضت اسلامی و پوشش جشن‌های پیروزی انقلاب در استان‌ها درقالب کارشناسی، گفتار، گزارش، مسابقه تلفنی و پیامک، مصاحبه با چهر‌های شاخص ورزش کشور وگزارش از خدمات عمومی در روستا‌های کشور بصورت زنده ومستقیم تهیه و پخش می‌شود.

شبکه ورزش در مسیر راهپیمایی هم غرفه دارد.

ویژه برنامه به اضافه ورزش در روز ۲۲ بهمن به خاطرات ورزشکاران پس پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در مسیر فجر نور

ویژه برنامه روز راهپیمایی ۲۲ بهمن رادیو قرآن از ساعت ۹ لغایت اذان ظهر از ایستگاه رادیویی قرآن خیابان آزادی، نبش رودکی شمالی، روبروی سازمان حج و زیارت روی آنتن می‌رود.

این برنامه بخش‌های مختلفی دارد از جمله پخش سرود‌های انقلابی، برگزاری مسابقات ویژه کودک و نوجوان با رویکرد قرائت قرآن، دعوت از چهره‌های شاخص قرآنی کشور، حضور و قرائت قاریان نوجوان و بزرگسال در ایستگاه و…

استقرار میز برنامه‌های جشنواره ۱۰۰ و انتظار من در ایستگاه از دیگر اقدامات این برنامه است. این برنامه به همت گروه جامعه، محافل و مسابقات با اجرای غلامرضا احمدی و مهدی صفری و با تهیه کنندگی محبوبه کلانتر تقدیم مخاطبان می‌شود.

همچنین برنامه‌های زنده شبکه نیز در دهه فجر به این مناسبت منعطف شده و می‌پردازند.

برنامه مشترک

«روز خوب پیروزی» برنامه مشترک رادیو نمایش و رادیو ایران است که همزمان به روی آنتن می‌رود. این برنامه از یستگاه این شبکه واقع در خیابان حبیب الله، ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر به صورت زنده پخش می‌شود.

اقتصاد در «مرز پر گهر»

ویژه برنامه «مرز پر گهر» در روز ۲۲ بهمن از رادیو اقتصاد به پوشش مراسم راهپیمایی این روز می‌پردازد و اخبار حضور پر شور مردم در راهپیمایی سراسر کشور را انعکاس می‌دهد. این برنامه در ۲ فضای استودیو پخش و استودیو حاضر در مسیر راهپیمایی با حضور مسئولان و کارشناسان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را مرور می‌کند.

در این برنامه در گفتگو با مسئولان اقتصادی کشور به دستاورد‌های انقلاب انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین پرداخت می‌شود و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، مسیری روشن برای پیشرفت ایران ترسیم خواهد شد.

گزارش و ارتباط زنده با سایر شهر‌های ایران و انعکاس راهپیمایی آن شهر نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

پخش بیانات رهبری و امام خمینی (ره) در مرور رویش‌های انقلاب اسلامی از آیتم‌های دیگر این برنامه است. این برنامه روز ۲۲ بهمن ساعت ۹ تا ۱۲ از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

ایران سربلند را بشنوید

رادیو معارف با دو ویژه برنامه شب و روز ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد.

ویژه برنامه‌ای که در شب ۲۲ بهمن پخش می‌شود، «ایران سربلند» نام دارد که با هدف ترغیب و تشویق مخاطب به شرکت در راهپیمایی، فضاسازی و پوشش مراسم الله اکبر و همچنین برنامه شام ۲۲ بهمن را با هدف تقدیر از حضور مردم و تحلیل تاثیرات داخلی و بین المللی حضور شکوهمند مردم به روی آنتن رادیو می‌برد.

در این برنامه ۹۰ دقیقه‌ای پویش اجرای سرود‌های انقلابی در بین خانواده ها، نوجوانان و جوانان، هیئات، کانون‌ها و … اجرا می‌شود.

برنامه زنده ایران سربلند در روز‌های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۴۵ الی ۲۰ تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود.

برنامه «صبح آزادی» ویژه برنامه زنده و تهییجی روز ۲۲ بهمن است که با هدف یادآوری ویژگی‌های ملت مسلمان ایرانی برای رسیدن به پیروزی انقلاب از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۳۳۰ دقیقه بصورت استودیویی و میدانی واقع در یکی از خیابان‌های محل راهپیمایی مردم در روز ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم بروی آنتن می‌رود.

بیان خصوصیات، ویژگی‌ها و اصول اساسی در موفقیت انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و همچنین بیان شاخصه‌ها و مولفه‌های پیروزی در انقلاب اسلامی ایران از دیگر اهداف و موضوعات صبح آزادی است.

در این برنامه گزارش‌های مردمی از راهپیمایی سراسر کشور و همچنین فضاسازی یوم الله ۲۲ بهمن و گزارش حضوری و میدانی از رادیو معارف پخش می‌شود.

مسیر همدلی در رادیو سلامت

رادیو سلامت ویژه برنامه ۲۲ بهمن را با نام مسیر همدلی به تهیه کنندگی یوسف فرجی و گویندگی مسعود خواجه وند و محمد مطلب پخش می‌کند. این برنامه از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که به سردبیری فاطمه شهبازی تهیه می‌شود. گزارشگری این برنامه به عهده مرجان قندی است که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر پخش می‌شود. این برنامه شامل مسابقه و گزارش‌های مردمی است. رئیس بسیج جامعه پزشکی، کارشناسان اورژانس و هلال احمر، روسای دانشگاه علوم پزشکی و … مهمان برنامه هستند. همچنین بخشی از آیتم‌های برنامه به موضوع انتخابات و چهلم شهدای کرمان اختصاص دارد. همچنین گزارش‌های مردمی بخشی از برنامه را شکل می‌دهد. موضوع برنامه نیز حضور پرشور مردم نشانه اقتدار ملی است. در بخشی از برنامه رادیو سلامت محمد مطلب خواننده هم ترانه‌های حماسی را اجرا می‌کند.

میدان آزادی ویژه ۲۲ بهمن

شبکه رادیویی فرهنگ ویژه برنامه‌ای را تحت عنوان «میدان آزادی» به صورت زنده و مستقیم روی آنتن می‌برد.

در این برنامه کارشناسان و چهره‌های فرهنگی مهمان جایگاه پخش این برنامه در میدان آزادی تهران ابتدای خیابان آزادی می‌شوندکه با آنهاپیرامون دستاورد‌های فرهنگی انقلاب گفتگو می‌شود.

ضمن اینکه در فواصل برنامه در ارتباط با گزارشگران شبکه رادیویی فرهنگ در مسیر راهپیمایی منتهی به خیابان آزادی گزارش‌های مردمی و گفتگو با چهره‌های فرهنگی و هنری حاضر در راهپیمایی به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۹ صبح تقدیم می‌شود.

گفتگو با شخصیت‌های هنری، علمی و فرهیخته در خصوص ماهیت انقلابی اسلامی، بیان خاطرات نسل‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و انعکاس نظرات و دیدگاه‌های آنان، ارتباط استودیویی با مراکز و گزارشگران استان‌ها از جمله بخش‌هایی است که روی آنتن می‌رود.

پخش گزارش‌توصیفی از فضای مراسم توسط گزارشگران از طریق گفتگوی زنده در برنامه، گفتگو با شاعران و هنرمندان برای حضور در جایگاه رادیو فرهنگ‌و خوانش شعر انقلاب و گپ و گفت کوتاه از جمله برنامه‌های شبکه رادیویی فرهنگ ویژه جایگاه اختصاص یافته است.

«میدان آزادی» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به گویندگی سید دانیال معنوی و سکینه ارجمندی از ساعت۹ صبح تا اذان ظهر روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

رادیو پیام و «پیام فجر»

پیام فجر (ویژه ۲۲ بهمن) شنیده می‌شود.

منبع: ایرنا

دانلود فیلم

رادیو همگام با حماسه حضور مردم در جشن انقلاب

 رادیو ایران با ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» در روز ۲۲ بهمن مانند سال‌های گذشته همراه و همدل مردم ایران است. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و ساجد قدوسیان -یکشنبه ۲۲ بهمن- ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود. تهیه کننده ویژه برنامه «روز خوب پیروزی» گفت: این برنامه در استودیو رادیو ایران […] http://www.vatanfa.com/?s=رادیو-همگام-با-حماسه-حضور-مردم-در-جشن-انقلاب