با شناسایی پلنگ خالدار کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار با پیدا کردن پلنگ خالدار کوهستان که می شود او را به سختی در میان صخره ها و سنگ های ریز و درشت تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام گوزن فانتزی با بقیه فرق دارد!؟

سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ برفی” که کاملاً در این عکس از سوال تصویری با شناسایی پلنگ کوهستان، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، ۴۱ ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از پلنگ های برفی در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. یکی از عکس های او در سوال تصویری با شناسایی پلنگ کوهستان در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده است. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ برفی را در کمتر از ۵ ثانیه تشخیص دهد.

همانطور که اشاره گردید استتار، در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در وب سایت چشمک ما در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه خواهیم کرد. در تصویر زیر نمونه یک استتار حیوان در طبیعت را می توانید مشاهده کنید.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها ۲۴ درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ کوهستان را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار

آیا هنوز در جستجوی پلنگ خالدار کوهستان تصویر هستید؟

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار:به سمت راست و پائین تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

شاید بپسندید: چیستان: دهان بزرگ و صدا بلندی دارد، می بلعد و تمیز می کند!

سوال با شناسایی پلنگ خالدار

و این هم تصاویر بزرگنمتیی شده این پلنگ خالدار

سوال با شناسایی پلنگ خالدار

 

سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار

شما می توانید سوال تصویری با شناسایی پلنگ خالدار را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: کدام بشقاب نیمرو با بقیه فرق دارد!؟

شاید بپسندید: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت ۵+۸=؟ چند می شود!؟

با پیدا کردن اسب های مخفی تصویر اثبات کنید که چشمان تیز مثل شاهین دارید!

با پیدا کردن خرس‌های کامل تصویر، قدرت تمرکزتان را ارزیابی کنید!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-شناسایی-پلنگ-خالدار-کوهستان-ثابت-کن-که-چشات-مثل-شاهین-تیزه!