با پیدا کردن پلنگ خالدار در تصویر ثابت کن که چشمانی تیز مثل عقاب داری!

آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار : از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار با پیدا کردن پلنگ بیشه زارکه می شود او را به سختی در میان سنگریزه ها، علف های خشک و …. تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار همراه باشید.

شاید بپسندید: تکنیک قرار دادن شلوار جین درون چوب لباسی بدون اینکه بیفته و یا چوب رو بشکنه+فیلم

آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ ” که کاملاً در این عکس از تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار، پنهان شده اند غیرممکن است. عکاسی ۴۱ ساله، در عکاسی از پلنگ های بیشه در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های بیشه زار بسیار معروف است. یکی از عکس های او  در آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در یکی از مناطق حفاظت شده کنیا گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ »، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگی» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ را در کمتر از ۵ ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها ۱۸ درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: تست هوش: با ۳ تا چوب بستنی بک عدد ۴ بساز!

آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار

آیا هنوز در جستجوی پلنگ تصویر هستید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار:به سمت راست و پائین تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

شاید بپسندید: اگر خرگوش را در اتاق پیدا کنید، بینایی اتان نمره اش ۲۰ هست!

جواب قدرت دید با پلنگ بیشه زار

امیدوارم از آزمون قدرت دید با پلنگ بیشه زار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با توجه اولویت محاسبه، مجموع عددی حیوانات را در عبارت آخر پیدا کنید!؟

اگر بزهای کوهی مخفی تصویر رو در یک نگاه شناسایی کنی چشمات مثل عقاب تیزه!

 ضرب المثل قمپز در کردن از کجا آمده است!؟

کدومیک از این دو خانم تلاش می کند که رازش را پنهان کند!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-پیدا-کردن-پلنگ-خالدار-در-تصویر-ثابت-کن-که-چشمانی-تیز-مثل-عقاب-داری!