این بازیگر برنامه نوروزی دهه ۷۰ در آستانه ۴۳ سالگی اش خیلی معروف شده+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی حامد کلاهداری: این بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱۳ دی ماه ۱۳۶۱ است. او فعالیت سینما را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم سینمایی خود، شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یکی از پر ستاره ترین فیلمهای آن سال بود، که یک سال بعد در قالب سی دی به بازار آمد.

در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم سینمایی دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. و بعد از آن فیلم سینمایی شاباش را ساخت و اکران کرد. کلاهداری برای شبکه نمایش خانگی چند فیلم کمدی ساخت که پر فروش و موفق بود. همچنین تله فیلم نجوا را برای تلویزیون کارگردانی کرد.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافیحامد کلاهداری بازیگر نوجوان سریال پس از باران همراه باشید.

بیوگرافی حامد کلاهداری

حامد کلاهداری بازیگر سریال پس از باران در سال ۸۸ ازدواج کرد و درحال حاضر متاهل میباشد. او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یک سال بعد در قالب , سی دی به بازار آمد. در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات , سال ۸۸ را به نمایش گذاشت.

حامد کلاهداری

در سال ۱۳۹۰ کلاهداری اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت که در سینماها اکران نگشت و دی وی دی, آن در سال بعد به بازار رسید. بازیگران این فیلم عبارتند از: ارژنگ امیرفضلی، احمد پورمخبر و یوسف صیادی.

فیلم های حامد کلاهداری

شاخ گاو (۱۳۷۴) تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴) پشت دیوار شب (۱۳۷۶) افسانه پوپک طلائی (۱۳۷۷) پس از باران (۱۳۷۹) پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰ جمال شورجه) شبکه ۲

نویسنده

شکلات داغ (۱۳۸۸)

کارگردان

شکلات داغ (۱۳۸۸) پایان‌نامه (۱۳۸۹) شاباش (۱۳۹۱) فرار از کمپ (۱۳۹۰) فرار از کمپ ۲ (۱۳۹۱) فرار از کمپ ۳ (۱۳۹۲)

جدیدترین ساخته وی شاباش (فیلم) می‌باشد.

حامد کلاهداری

حامد کلاهداری در سریال پس از باران

یکی از فیلم هایی که حامد کلاهداری در آن بازی کرد و باعث معروف شدن او شد سریال پس از باران بود که در سال , ۱۳۷۹ ساخته شد و جزء سریال های پربیننده تلویزیون بود .کلاهداری بیشتر از بازیگری در زمینه کارگردانی فعالیت دارد . بد نیست بدانید اولین بازی کلاهداری در ۱۳ سالگی بود که در فیلم شاخ گاو هرچند به صورت کوتاه ایفای نقش کرد.

بیوگرافی حامد کلاهداری

 

 

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=این-بازیگر-برنامه-نوروزی-دهه-۷۰-در-آستانه-۴۳-سالگی-اش-خیلی-معروف-شده+عکس-و-بیوگرافی