جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا


جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب 

در اینبخش، با جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب آشنا خواهیم شد. همان طور کـه می دانید چند سالی از پخش برنامه نوروزی کلاه قرمزی می گذرد و مخاطبان می‌خواهند دوباره پای برنامه های آقای مجری بنشینند. گویا قرار اسـت درسال جدید شاهد برنامه جدید ایرج طهماسب باشیم. البته گفته شده کـه این برنامه از شبکه نمایش خانگی «نماوا» بـه پخش خواهد رسید. در زیر جزئیات و زمان پخش برنامه مهمونی را آورده ایم.

 

درباره برنامه مهمونی

«مهمونی» جدید ترین اثر ایرج طهماسب پس از ۴ سال دوری از سینما و تلویزیون بتازگی کلید خورده اسـت. ایرج طهماسب کـه نزد اکثر مخاطبان با لقب آقای مجری شناخته می شود، از چهره‌های معروف حوزه‌ی اجرا بـه شمار میرود. این چهره سالها مجموعه عروسکی کلاه قرمزی رابا همکاری حمید جبلی تولید کرده اسـت. همان طور کـه احتمالا می دانید، حدود چهار سال اسـت کـه برنامه کلاه قرمزی برای ایام نوروز تولید نمی شود.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

هم چنین همه ی ساله نیز اخبار مختلفی درباره برنامه های ایرج طهماسب بـه‌دست می رسند. اما طبق جدید ترین اخبار، ایرج طهماسب امسال یک مجموعه عروسکی جدید را جلوی دوربین خواهد برد. این برنامه مهمونی نام دارد ودر ایام نوروز از نماوا پخش خواهد شد. ایرج طهماسب علاوه‌بر کارگردانی، اجرای این برنامه را نیز برعهده دارد. تهیه‌کننده مجموعه عروسکی مهمونی حسن خدادادی اسـت. این برنامه گویا اکنون مراحل تولید و فیلم برداری را طی می کند.

 

برنامه مهمونی کی پخش می شود؟

درباره زمان پخش برنامه مهمونی ایرج طهماسب باید بگوییم کـه این مجموعه نمایشی بـه کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی پس از گذراندن مراحل دریافت مجوز، برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده میشود. این مجموعه قرار اسـت از شبکه نمایش خانگی «پلتفرم نماوا» منتشر شود.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

مهمونی چـه نوع برنامه ای اسـت؟

مهمونی یک مجموعه عروسکی در ژانر گفت و گو محور با مجری‌گری و کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای اسـت. دراین مجموعه از شخصیت های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد.

 

صداپیشگان عروسک های برنامه مهمونی

از صداپیشگان این عکروسکها میتوان بـه هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت های عروسکی مجموعه مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

آیا کلاه قرمزی در برنامه مهمونی حضور دارد؟

بـه گفته ایرج طهماسب، مالکیت تمامی شخصیت های مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اسـت و هیچ یک از شخصیت های این مجموعه در برنامه مهمونی حضور نخواهد داشت. هم چنین حمید جبلی کـه پیش از این در اکثر آثار ایرج طهماسب حضور یافته و سابقه همکاری بالغ بر ۴ دهه با طهماسب را داراست، دراین برنامه حضور ندارد.

 

بیوگرافی ایرج طهماسب مجری برنامه مهمونی

ایرج طهماسب معروف بـه آقای مجری کسی اسـت کـه همه ی‌ی نسل‌ها از دهه ۶۰ گرفته تا دهه ۹۰ با آثار و کار‌های او خاطره دارند. او با ساخت فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بازی در آن فیلم درکنار فاطمه معتمدآریا و سپس ساخت مجموعه‌های تلویزیونی کلاه قرمزی در دهه ۸۰ و ۹۰ بـه شهرت و محبوبیت فراوانی دست پیدا کرد. ایشان متولد تولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران «اصالتا اهل جهرم استان فارس» اسـت.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

او در رشته تئاتر در دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران درس خوانده و تا کنون آثار بسیار ارزشمندی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده اسـت. آقای طهماسب فعالیت هنری خودرا درسال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم سینمایی آن سوی مه بـه کارگردانی منوچهر عسگری نسب آغاز کرد. وی با مجموعه مدرسه موش‌ها درسال ۱۳۶۳ وارد حرفه عروسک گردانی شد.

 

خانواده ایرج طهماسب

باید بگوییم کـه آقای مجری برنامه کلاه قرمزی متاهل اسـت. همسر ایرج طهماسب مرجان مدرسی «نام اصلی: معصومه مدرسی قوامی» نام دارد. خانم مدرسی فارغ‌التحصیل معماری، گرافیک و منشی صحنه اسـت. این زوج خوشبخت صاحب دو فرزند دختر هستند. فرزندان ایرج طهماسب بنام‌های یاسمن و گلناز هستند.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

ماجرای قهر ایرج طهماسب و ناصر طهماسب

خوب اسـت بدانید برادر ایرج، ناصر طهماسب «دوبلور و مدیر دوبلاژ» اسـت. اما بـه دلایلی این دو برادر سال هاست کـه باهم قهر هستند و صحبت نکرده اند. درمورد جزئیات این اختلاف تا کنون چیزی منتشر نشده اسـت.

 

نکات جالب درمورد ایرج طهماسب

آقای مجری می گوید ورزشکار نیستم، ولی عاشق فوتبال هستم ودر جوانی کوهنوری هم میکردم. او هم چنین گفته بـه نویسندگی و نقاشی علاقه دارد و با نوشتن آرامش می گیرد. او می گوید: برای خانواده باید کار کرد. پس خانواده مهمتر اسـت اما گاهی کار کردن سخت اسـت پس کار مهمتر میشود. مثل مرغ و تخم‌مرغ اسـت. آدم واقعا گیج می شود. ایشان در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود با نام “سه قصه” را از نشر چشمه منتشر کرد.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

ایشان درمورد انسان های مورد علاقه اش می گوید: دروغ نگویند، صادق باشند و تا زمانی کـه زنده‌اند هر کاری راکه دوست دارند و مناسب اسـت با جدیت انجام دهند. وی درمورد خانواده هم می گوید: مـن کمی عروسکی فکر می کنم پس خانواده‌ای کـه اعضایش گل و گیاه باشند «خنده» جدای از شوخی، خانواده‌ای کـه مهر و محبت در آن حکمفرماست، زندگی خوبی دارند و آن خانواده، ‌سبز اسـت کـه البته آرزوی همه ی ماست.

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

ایرج طهماسب کجا زندگی می کند؟

آقای طهماسب همواره بین ایران و کانادا در معاشرت اسـت. پس از این کـه فعالیتش در ایران بـه اتمام می رسد بـه کانادا می رود، در آنجا نیز دفتری دارد و کار‌هایی راکه در ایران و کانادا انجام می دهد از همان جا تنظیم و مدیریت میکند.

 

اینستاگرام ایرج طهماسب

یکی از راه‌های ارتباطی ایرج طهماسب با مخاطبان و طرفدارانش، صفحه‌ی اینستاگرام اوست. شـما هم میتوانید برای دیدن عکس‌های بیشتر، فعالیت‌ها و جنجال‌های پیش آمده برای ایشان، وی را در اینستاگرام دنبال نمایید. پیج اصلی ایرج طهماسب در زیر قرار دارد. برای اطلاع از دیگر برنامه های نوروز ۱۴۰۱ می توانید لینک های پیشنهادی در آخر همین مطلب را دنبال نمایید.

 

صفحه اینستاگرامی ایشان خصوصی می باشد

iraj.tahmasb@

 

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب + زمان دقیق پخش از نماوا

جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب  در اینبخش، با جزئیات برنامه مهمونی ایرج طهماسب آشنا خواهیم شد. همان طور کـه می دانید چند سالی از پخش برنامه نوروزی کلاه قرمزی می گذرد و مخاطبان می‌خواهند دوباره پای برنامه های آقای مجری بنشینند. گویا قرار اسـت درسال جدید شاهد برنامه جدید ایرج طهماسب باشیم. البته گفته شده […] http://www.vatanfa.com/?s=جزئیات-برنامه-مهمونی-ایرج-طهماسب-+-زمان-دقیق-پخش-از-نماوا