جورجینا همسر رونالدو راز تناسب اندامش را فاش کرد + برنامه غذایی

راز تناسب اندام جورجینا: نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو در مصاحبه خود، برنامه غذایی یک روز خود را برای داشتن تناسب اندام معرفی کرد. جورجینا رودریگس اکنون یک مدل مشهور است که در سال ۲۰۱۶ به عنوان شریک فوتبالیست کریستیانو رونالدو شناخته شد. از آن زمان این زوج با هم بودند و خانواده‌ای پر جمعیت و شاد را در کنار هم تشکیل دادند. در ادامه این مطلب تناسب اندام و تغذیه مجله خبری چشمک با راز تناسب اندام جورجینا همراه باشید.

راز تناسب اندام جورجینا

جورجینا رودریگس در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده است که کریستیانو علاقه او به ورزش و سلامتی را تحسین می‌کند و البته این مدل آرژانتینی به لطف پشتکارش در تمرینات بدنی و تغذیه خوب، یک فرد موفق در این رشته محسوب می‌شود.

چند هفته پیش، شریک زندگی کریستیانو رونالدو فاش کرد که برای داشتن سلامتی، رژیم غذایی متعادلی دارد و همچنین اعتراف کرد که اگرچه به باشگاه می‌رود، اما ژنتیک به او کمک زیادی برای داشتن اندامی متناسب کرده است. صبحانه جورجینا هر روز صبح یک بشقاب صدف با لیمو است، چراکه برای اوقاتی که می‌خواهید یک وعده مقوی و مفید بخورید، اما زمان زیادی برای تهیه آن ندارید، گزینه‌ای سریع و مناسب است.

راز تناسب اندام جورجینا

این صبحانه یکی از گزینه‌هایی است که او بیشتر انتخاب می‌کند زیرا سرشار از پروتئین و مواد معدنی است. نیمه‌های صبح که تمرین جورجینا تمام می‌شود، او یک موز می‌خورد و معمولا وعده نهار او از گوشت کبابی، سبزیجات بریان، پوره، برنج و ماکارونی تشکیل می‌شود. به همین ترتیب، نامزد کریستیانو رونالدو از میان وعده بعد از ظهر خود که معمولا یک سالاد است، لذت می‌برد.

جورجینا رودریگس در اکثر اوقات برای پایان دادن به روز خود، و وعده شام، ماکارونی گندم یا سالمون با برنج و سبزیجات می‌خورد.

بیوگرافی کوتاه جورجینا

رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند. او یک خواهر ناتنی، پاتریشیا رودریگز که دختر پدرش از همسر اولش است، دارد.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال ۲۰۱۶ با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر ۲۰۱۷، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل ۲۰۲۲ دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند. وی بارها به دلیل تسلط بسیار کم به زبان انگلیسی مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفته است.

جورجینا

جورجینا رودریگز یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین زنان در دنیای مد بین المللی به حساب می‌آید. او یک همسر، مدل و مادر بسیار موفق است. در نتیجه جورجینا مدلی است که بسیار با ارزش‌های این برند که نمایانگر زنانگی بالغ و ظاهر کلاسیک است، هماهنگ است.

جورجینا در یک برنامه مد ویژه که توسط پل مارسیانو (مؤسس و صاحب برند) سازماندهی شده است، مجموعه زمستانی آینده را ارائه می‌دهد، گفت:

«من هیجان زده هستم تا برند را به جلو هدایت کنم و نام خود را کنار آن بگذارم. بزرگ‌ترین سلبریتی‌های جهان در کمپین‌های گذشته این برند شرکت کرده‌اند.»

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=جورجینا-همسر-رونالدو-راز-تناسب-اندامش-را-فاش-کرد-+-برنامه-غذایی