با کمک این نوشیدنی معجزه گر، در ۱۰ روز شکم شل و افتاده را سفت کن+نحوه تهیه و مصرف

نوشیدنی برای سفت کردن شکم: بعد از دوران حاملگی شکم افتاده می شود یا بهتراست بگوییم پوست شکم شل و آویزان است و این از لحاظ اعتماد به نفس و برخی مسائل مطمئنا برای شما آزاردهنده خواهد بود ولی نگران نباشید ما یک درمان قوی برای سفت کردن شکم شل و افتاده در ۱۰ روز به شما معرفی خواهیم کرد که در طی آن از شکم شل و  افتاده خود خداحافظی خواهید کرد. در ادامه این مطلب بخش تناسب اندام و تغذیه و سلامت مجله خبری چشمک با نوشیدنی برای سفت کردن شکم همراه باشید.

نوشیدنی برای سفت کردن شکم

طب سنتی برای سفت کردن شکم شل و افتاده در ۱۰ روز یک نسخه گیاهی و طبیعی ارائه کرده است. در این روش قدرتمند که شما پس از ۱۰ روز تاثیر آنرا خواهید دید. توجه دقیق به این نسخه گیاهی باعث جمع شدن پوست شکم شما می شود؛ چرا که این نوشیدنی همچون ارگانیسم قوی کار می کند. بنابراین بسیار مهم است تا با یک رژیم از انباشته شدن چربی در اطراف شکم جلوگیری کنیم :

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی

  • بازهم زنجبیل و نسخه  تناسب اندام برای درمان شکم افتاده
  • یک و نیم قاشق غذا خوری پودر زردچوبه
  • ۵ قاشق غذاخوری آبلیمو
  • نصف قاشق چایخوری فلفل
  • یک لیتر آب

طرز تهیه و مصرف

آب را بجوشانید و پس از جوشیدن کامل آن ۵ دقیقه بگذارید بماند و دریک کاسه جداگانه تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کنید .

حالا آب را به آن ظرف اضافه کنید و به طور کامل مخلوط کنید.

نوشیدنی قدرتمند شما آماده است و می توانید آنرا به مدت ده روز بعد از صرف ناهار و شام استفاده کنید تا افتادگی شکم شما از بین برود.

نوشیدنی برای سفت کردن شکم

عملکرد لیمو در این نوشیدنی

لیمو به لطف ویتامین C به افزایش تولید کلاژن به طور طبیعی کمک می‌کند. این امر به نوبه‌ خود، کمک می‌کند تا کشسانی پوست‌تان حفظ شود. علاوه بر این، لیمو دارای خواص قابض است، بنابراین به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک و همچنین نشانه‌های دیگر پیری زودرس کمک می‌کند.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-کمک-این-نوشیدنی-معجزه-گر،-در-۱۰-روز-شکم-شل-و-افتاده-را-سفت-کن+نحوه-تهیه-و-مصرف