خرید قانونی شماره مجازی گوگل ویس

خرید قانونی شماره مجازی گوگل ویسخرید قانونی شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس یک وسیله ارتباطی اینترنتی است که به کاربران فرصت می‌هد تا بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و یا پیامک رد و بدل نمایند. این شماره مجازی مانند تمامی سیم کارتهای دیگر خدمات گسترده‌ای به مشتریان می‌دهد، اما محدودیتی ندارد. خرید شماره مجازی باید از طریق مراکز و سایت‌های معتبر انجام شود. در حال حاضر فقط شماره‌های مجازی ایالات متحده آمریکا و کانادا فعال است. در ادامه بیشتر خرید قانونی شماره مجازی گوگل ویس پرداخته می‌شود.

قیمت شماره مجازی گوگل ویس

گاهی بعضی از سایت‌ها اقدام به عرضه شماره مجازی گوگل ویس با قیمت پایین‌تری می‌کنند این شماره‌ها موقت هستند و هر لحظه ممکن است قطع شوند. عوامل متعددی به روی قیمت شماره‌های مجازی تاثیر می‌گذارند. قیمت شماره‌های دائمی بیشتر از شماره‌های موقت است، همچنین قیمت شماره مجازی گوگل ویس با توجه به کشوری که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود

شماره مجازی کشورهای دورتر مانند آمریکا و کانادا بیشتر خواهد بود اما اگر چنانچه کاربری از طریق بازار اقدام به نصب این برنامه نماید، هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد. کاربرانی که از طریق سایت اقدام به خرید کند، قیمت آن از ۳۵۰ هزار به بالاتر خواهد بود. با کمی دقت در کاربرد و فواید شماره مجازی گوگل ویس، قیمت آن چندان زیاد نیست. با توجه به میزان کارایی که این شماره مجازی دارد، به نظر می‌رسد، بسیار مفید و کارساز است.

کاربردهای شماره مجازی گوگل ویس

کاربردهای شماره مجازی گوگل ویسکاربردهای شماره مجازی گوگل ویس

  1. از مهم‌ترین کاربردهای گوگل ویس امکان ساخت حساب تلگرام و واتساپ است.‌ بنابراین کاربرانی که به شماره‌ای آمریکایی برای فعالیت‌های کاری‌ و تجاریشان نیاز دارند، شماره مجازی گوگل به‌کمک آن‌ها خواهد آمد. ایرانیانی که مجبور به کار در خارج از کشور از طریق اپلیکیشن‌های تلگرام هستند، این شماره مجازی بهترین روش است.
  2. کاربران، تجار، خلبانان، ورزشکاران جهانی و افرادی که به طور مرتب در سفر هستند، به دلیل جابه‌جایی مکرر محل اقامت خود، مجبور به پرداخت هزینه‌‌های مکرر تماس هستند.‌ با خرید شماره مجازی گوگل ویس هزینه‌های این افراد کاهش می‌یابد. با توجه به اینکه محدودیت تماسی وجود ندارد، این افراد می‌توانند ساعت‌ها با خانواده صحبت کنند.
  3. کاربرانی که دارای چندین خط تلفن برای منزل، محل کار و موبایل هستند، می‌توانند یک گوگل ویس مجازی را خریداری کنند و تمامی اطلاعات ارسال شده مربوط به این سه شماره را در قالب یک شماره مجازی واحد کنترل کرده و پاسخ دهند.
  4. کاربران می‌توانند شماره گوگل ویس را بر روی یک کامپیوتر خود نصب کنند و از طریق کامپیوتر به برقراری و دریافت تماس بپردازند. افرادی که چنین قصدی دارند، ابتدا باید یک جیمیل و شماره تلفن از آمریکا داشته باشند، که با توجه به شرایط ایرانیان کمی دشوار است و تنها راه فقط خرید یک شماره معتبر از یک سایت معتبر است.‌

شرایط مسدود شدن شماره مجازی

گوگل ویس یک سرویس اینترنتی تماس رایگان است و در آن علاوه بر تماس امکان ارسال پیام‌های متعدد وجود دارد. این نرم افزار مانند بسیاری دیگر از برنامه‌ها هم به روی موبایل و هم کامپیوتر اجرا می‌شود. اکانت گوگل ویس برای افرادی که قوانین گوگل ویس را زیر پا بگذارند، مسدود می‌شود و لازم است برای رفع خطا گوگل ویس مراحلی را طی کنند.

شرایط مسدود شدن شماره مجازی شرایط مسدود شدن شماره مجازی

این موضوع زمانی پیش می‌آید که صاحب حساب از اکانت خودش خارج می‌شود.‌ پس از خروج از گوگل ویس فقط یک پیام اطلاع رسانی برای فرد از طریق ایمیل ارسال می‌شود.

یکی دیگر از دلایل مسدود شدن شماره گوگل ویس راکد بودن شماره است. اگر چنانچه فردی گوگل ویس را نصب کند اما به مدت طولانی از آن استفاده نکند، حسابش مسدود خواهد شد. برای پیش‌گیری از چنین رخدادی باید مرتب به شماره‌ای در آمریکا زنگ بزنید.

از موارد اصلی که منجر به مسدود شدن شماره مجازی گوگل ویس می‌شود، انتقال شماره گوگل ویس به ایمیل فرد دیگر است که این عمل کاربر، برای گوگل یک فعالیت مشکوک به حساب می‌آید.

نقض قوانین گوگل، هرگونه رفتار نادرست که گوگل به آن مشکوک شود و یا زدن چندین بار رمز عبور اشتباه، نفوذ از طریق نرم افزارهای نامناسب، رمزگشایی و حملات سایبری می‌تواند منجر به مسدود شدن گوگل ویس می‌شود. کاربرانی که به تکرار چنین خطاهایی داشته باشند، انتظار انسداد حساب را داشته باشند.

سخن پایانی

گوگل ویس‌ یکی از ابزار اینترنتی است که برای سهولت و کاهش هزینه‌های کاربران طراحی شده است. در حال حاضر شماره‌های مجازی گوگل ویس فقط مختص چند کشور به ویژه آمریکا‌ است. این برنامه جذاب دارای کاربردهای متعددی برای تاجران، خلبانان، مسافران و ورزشکاران می‌باشد.

همچنین کاربران می‌توانند آن را روی سیستم نصب کرده و به تماس‌ها و پیام‌ها پاسخ دهند. افرادی که دارای چندین خط تلفن هستند، می‌توانند آن‌ها را روی یک شماره مجازی گوگل ویس متمرکز کنند. در مواردی کاربران با انسداد گوگل ویس خود مواجه می‌شوند که ناشی از دلایل متعددی است. قانون شکنی، حملات سایبری، رمزهای مکرر اشتباه و حرکات مشکوک از جمله مواردی است که منجر به مسدود شدن صفحه فرد می‌شود.

Post Views: 1

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

خرید قانونی شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس یک وسیله ارتباطی اینترنتی است که به کاربران فرصت می‌هد تا بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و یا پیامک رد و بدل نمایند. این شماره مجازی مانند تمامی سیم کارتهای دیگر خدمات گسترده‌ای به مشتریان می‌دهد، اما محدودیتی ندارد. خرید شماره مجازی باید از طریق مراکز و سایت‌های معتبر انجام شود. در […] http://www.vatanfa.com/?s=خرید-قانونی-شماره-مجازی-گوگل-ویس