اجرای «کودک‌شو» چالش برانگیز است

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها اجرای برنامه کودک شو را به عهده گرفته در حاشیه بازدید مدیر شبکه نسیم در جمع خبرنگاران درباره حضورش در این برنامه گفت: اجرا به نظرم کار سختی است و اعتماد به نفس بالایی را می‌خواهد و از طرفی اعتماد به نفس را بالا می‌برد و چالش برانگیز است.

وی ادامه داد: با بچه‌ها ارتباط داشتم البته به صورت تنگاتنگ و مشخص نبود بلکه در کاری حضور داشتم که درباره کودکان بوده یا با عروسک در ارتباط بودم. در برنامه «کودک‌شو» هم با کودکان ارتباط مستقیم ندارم و بیشتر با پدر و مادر‌ها ارتباط دارم.

شریفی نیا عنوان کرد: از تجربه اجرا پشیمان نیستم و البته تجربه سختی است و به نظرم سخت‌ترین کاری بود که تاکنون انجام داده‌ام. حوزه اجرا جذاب است، اما زمان کاری برایم مهم است که واقعا زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

وی افزود: بازخورد‌ها عالی بود و کار با این تیم را دوست دارم و مثل یک خانواده هستیم و اگر می‌خواهیم کار اجرا انجام دهیم تیم «کودک شو» یک تیم ایده آل فوق العاده است.

شریفی نیا درباره ارتباط و کار با کودکان توضیح داد: روانشناسی هنر کودک خواندم و تصویرگری کتاب کودک انجام دادم و دوره‌های تربیت مربی کودک را گذراندم و از سال ۸۶ این کار‌ها را به صورت تخصصی انجام دادم و اندوخته را با خودم داشتم وگرنه وارد این حوزه نمی‌شدم.

وی درباره حواشی حضور بازیگران همچون محمدرضا گلزار و جواد رضویان در حوزه اجرا عنوان کرد: من این نقد‌ها را ندیدم و البته نقدی که به آقای گلزار می‌شود به من ارتباطی ندارد و من براساس دانسته‌های خودم این جایگاه را پذیرفتم و انتقاد‌هایی را درباره خودم ندیدم. یک آدم با یکسری دانسته و علم درباره کودک حالا اجرا می‌کند و من در کنارش بازیگر هم هستم مثلا من به یک نفر نقاشی یاد بدهم و بگویند یک بازیگر نقاشی یاد می‌دهد در صورتی که من اولین هنر زندگی‌ام نقاشی و گرافیک است و حالا بازیگر هم هستم در زمینه کودک هم علم کافی را دارم و به عنوان کسی که بازیگر هم هست در حوزه اجرا هم فعالیت می‌کنم.

وی افزود: من انتقادی ندیدم البته می‌توانند به من بگویید که اجرایم خوب یا بد است، اما نمی‌توانند بگویند به عنوان بازیگر در یک جایگاه غلط قرار گرفته ام منطبق نیست چراکه من براساس یک آورده‌ای در این جایگاه قرار گرفته ام و در کنارش بازیگر هم هستم.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=اجرای-«کودک‌شو»-چالش-برانگیز-است