پخش «لوپتو» و «پسر دلفینی» در نوروز ۱۴۰۳/ تدارک ویژه شبکه کودک برای نوروز و رمضان

محمدصادق باطنی سرپرست شبکه پویا و شبکه امید در نشست خبری  با محوریت معرفی برنامه‌های عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ این دو شبکه و رونمایی از سند تربیتی شبکه کودک، نرم افزار فرا امید و صفحه اختصاصی شبکه کودک و نوجوان در پیام‌رسان شاد گفت: امروز، روز درختکاری است و مساله درختان این روز‌ها جدی شده‌ است و از همین رو پوستر اولیه «نهال من» رونمایی می‌شود. دو اتفاق مهم در رابطه با فضای مجازی شبکه اتفاق خواهد افتاد که یکی از آن‌ها رونمایی یک تحول متاورسی است و دیگری رونمایی از صفحه اختصاصی امید، نهال و پویا در پیام‌رسان شاد است.

وی افزود: دست شبکه کودک بسیار پر است و اتفاق مهمی که افتاد این است که آنتن شبکه امید و کودک تمام تولیدات‌شان تولیدات تازه و جدید است. شبکه کودک در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ به آنتن شبانه‌روزی تبدیل می‌شود و ۱۴ ساعت برنامه جدید داریم که شامل برنامه‌های تولیدات عروسکی و انیمیشنی است.

باطنی عنوان کرد: فصل دوم جشنواره عروسکی عروسک خانه برگزار خواهد شد که شما می‌دانید سال گذشته با موفقیت چشمگیر و رای ۲۰ میلیونی مردم جای خود را باز کرده‌است. امسال نیز فراخوان داده شده و در حال ضبط هستیم و ۱۰۰ اثر نمایش عروسکی ارسال شد که ۲۲ اثر به بخش رقابتی راه پیدا کردند که مانند سال گذشته داوری تخصصی خواهیم داشت و از همه مهمتر خود بچه‌ها داور دلخواهشان را انتخاب می‌کنند.

باطنی ضمن بیان اینکه در رمضان و نوروز ۶ برنامه مهم عروسکی داریم که خبر از ورود شبکه کودک به عرصه‌ای نو در تولیدات عروسکی می‌دهد، گفت: ۹ انیمیشن سریالی ایرانی جدید در کنداکتور این شبکه با تنوع جذاب داریم.

او ادامه داد: اتفاق مهم بعدی انعطاف رمضانی شبکه کودک است که به غیر از باکس سحرگاهی که برنامه «سر سفره خدا» به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه دینی کودک پخش خواهد شد، در محدوده افطارگاهی فصل جدید جنگ دخترانه «جشن فرشته‌ها» را تدارک دیده‌ایم.

باطنی افزود: برنامه ماجرا‌های نوید در فصل جدید خود با عنوان نهال من، امسال یک برنامه عروسکی تلویزیونی در کنار خودش دارد؛ همچنین در شهر تهران توسط شهرداری جنگ «بزباش و مل مل» برپا خواهد شد که این برنامه پیش از اذان انشاالله روی آنتن خواهد بود.

باطنی گفت: ویژه برنامه تحویل سال این شبکه، برنامه «سر سفره خدا» است که قصد دارد روز تحویل سال با تعداد زیادی از چهره های حوزه کودک و بازیگران روی آنتن رود؛ لازم به ذکر است همه برنامه‌های روز اول فرودین با طعم سال تحویل روی آنتن خواهد رفت.

او اظهار کرد: ۲۲ اثر سینمایی خارجی جدید داریم که هر روز ساعت ۱۴ پخش می‌شود و در کانال پویا ۷ مجموعه جدید داریم که در ۵ ریل پخش خواهد شد که شامل ۲ هزار و ۴۰۰ دقیقه انیمیشن خارجی جدید است و از ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا عید فطر سال جدید ادامه خواهد داشت. همچنین در کانال نهال ۴ ریل مجموعه‌های خارجی داریم که شامل دو مجموعه مستند و یک مجموعه نوستالژی که ری مستر شده و ۵ مجموعه انیمیشن داستانی جدید روی آنتن خواهد شد. «پاندای کنگ‌فو کار» و «بچه رئیس جدید» و… در این شبکه پخش خواهند شد.

باطنی ضمن بیان اینکه ما با خلایی در سینمای انیمیشن رو به رو بودیم، گفت: امسال با دو انیمیشن سینمایی ایرانی به استقبال مخاطبان می‌رویم؛ «لوپتو» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و «پسر دلفینی» در روز ۲ فروردین ۱۴۰۳ روی آنتن خواهند رفت.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=پخش-«لوپتو»-و-«پسر-دلفینی»-در-نوروز-۱۴۰۳/-تدارک-ویژه-شبکه-کودک-برای-نوروز-و-رمضان