برپایی برنامه‌های قرآنی نظیر جزء‌خوانی و سفره‌های افطاری در امامزاده‌ها + فیلم

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی – اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان پرداخت و گفت: با توجه به همزمانی ماه رمضان با عید نوروز دو طرح ویژه را بنام «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» داریم و امامزاده‌ها برای حضور مسافران نوروزی آماده هستند.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: آن دسته از مردمی که همجوار با امامزاده‌ها هستند و می‌خواهند بیشتر در امامزاده‌ها حضور داشته باشند، این آمادگی برای هیئت امنا و خدام وجود دارد، تا مردم با شرایط مناسب امکان حضور داشته باشند. 

معاون فرهنگی – اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مبلغ را به امامزاده‌ها اعزام خواهیم کرد، افزود: روزانه برنامه‌های قرآنی نظیر جزء‌خوانی، ترتیل و تفسیر را برپا می‌شود. از طرفی، با همکاری با ستاد عالی تفسیر حوزه علمیه حدود ۱۰۰ نفر از مبلغین تخصصی تفسیر حوزه علمیه اعزام می‌شوند. افطاری‌های ساده را برپا می‌کنیم، که بخشی از هزینه آنها از عواید موقوفات و بخش دیگر از سوی بانیان و خیّرین تامین می‌شود. 

به گفته وی، شب‌های قدر از مهمترین برنامه‌های ماه رمضان است، که با هماهنگی با چهره‌های شاخص در مدیحه‌سرایی و سخنرانی برنامه‌های موثری را خواهیم داشت.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=برپایی-برنامه‌های-قرآنی-نظیر-جزء‌خوانی-و-سفره‌های-افطاری-در-امامزاده‌ها-+-فیلم