تغییر چهره بازیگر خردسال سریال ترش و شیرین در آستانه ۲۷ سالگی+عکس و بیوگرافی

بازیگر خردسال ترش و شیرین: حسام صالحی متولد ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر خردسال سریال ترش و شیرین و سه در چهار است. وی در سریال ترش و شیرین در نقش نوید و در سریال سه در چهار در نقش “احسان املشی” و فیلم روز اردو و … ایفای نقش کرده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال به بیوگرافی بازیگر خردسال ترش و شیرین یعنی حسام صالحی و جدیدترین عکس های او پرداخته ایم.

بازیگر خردسال ترش و شیرین

حسام صالحی از کودکی و زمانیکه ۱۰ سال داشت توسط پسر عمو خود یعنی مجید صالحی وارد بازیگری شد و خودش اصلا علاقه ای به بازیگری و ورود به این حرفه را نداشت، اما با این حال توانست در چند سریال و فیلم بازی کند، اما بعد از این حرفه کناره گیری کرد و دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

حسام صالحی

او در زمان بازی در سریال ترش و شیرین ۱۰ سال داشت و نسبت فامیلی نیز با مجید صالحی دارد ، او پسر عموی مجید صالحی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی است که برای بازی در این سریال به رضا عطاران معرفی شد و بسیار عالی ظاهر شد.

از وضعیت ازدواج و زندگی خصوصی وی اطلاعی در دست نیست. از این بازیگر خبری در دست نیست و مشخص نیست که در ایران زندگی میکند و یا مهاجرت کرده است، در حال بعد از دو سریالی که بازی کرد، از او خبر جدیدی منتشر نشده و گویا به فراموشی سپرده شده است. آخرین مصاحبه او با مجله نوجوان بود که درباره ورود به بازیگری توسط مجید صالحی حرف زده و گفته: شغلهایی که من برای آینده ام انتخاب کرده ام اول رئیس جمهور ، بعد نویسنده و اگر نشد فوتبالیست است.

مجید صالحی پسر عموی او نیز در جایی اسمی از او نبرده و مشخصی نیست که آیا از بازیگری کناره گرفته یا به عنوان عوامل در پشت صحنه مشغول است.

سریال سه در چهار

سه در چهار، مجموعهٔ تلویزیونی محصول شبکه یک است که پخش آن از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷، آغاز شد و در ۱۹ مرداد همان سال به پایان رسید. کارگردانی این مجموعه به عهدهٔ مجید صالحی بوده و فیلم‌نامه‌اش نیز توسط علیرضا مسعودی به نگارش درآمده است. در این مجموعه، بازیگران مختلفی از جمله محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی، نادیا گلچین، شهره لرستانی، مریم سلطانی، اشکان اشتیاق، سولماز آقمقانی، آناهیتا افشار، مجید صالحی و شهرام قائدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگر خردسال ترش و شیرین

داستان این مجموعه تلویزیونی مربوط به دو باجناغ و خانواده‌هایشان است که برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند و….

سریال ترش و شیرین

سریال “ترش و شیرین” روایتگر ماجراهای زنی متکی به نفس به نام “نصرت خانوم” است که پس از مرگ شوهرش کمر همت بسته فرزندان قد و نیم قدش را به سختی اما آبرومندانه از آب و گل در آورده است. داستان از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای “نصرت خانم” به سر آمده و او مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند اما این جابجایی باعث بروز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی نصرت خانم و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

بازیگر خردسال ترش و شیرین

“ترش و شیرین″، سریال خاطره انگیز ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و محمود رضایی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول سال ۱۳۸۶ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال ترش و شیرین که اولین بار در نوروز ۸۶ از شبکه سوم در قالب ۱۶ قسمت پخش شد

جدیدترین عکس های حسام صالحی

آقای حسام صالحی در سال ۱۳۸۷ در عرصه سینما و تلویزیون دوران پرتلاشی را گذراند و در آثار مهمی فعالیت کرد. مهمترین کار سید حسام صالحی در سال جاری بازی در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی است.

 

بازیگر خردسال ترش و شیرین

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=تغییر-چهره-بازیگر-خردسال-سریال-ترش-و-شیرین-در-آستانه-۲۷-سالگی+عکس-و-بیوگرافی