بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف الان چه شکلی شده و چیکار می کنه+ عکس و بیوگرافی


بیوگرافی حسین جعفری: این بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف را بازی کرده است که با نقش آفرینی در این سریال به خوبی دیده شد. ۲۰ سال از ساخت سریال یوسف پیامبر گذشته و حالا حسین جعفری بزرگ شده و حرفه فیلمسازی و بازیگری را با جدیت بیشتر ادامه می دهد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک می توانید با بیوگرافی حسین جعفری بازیگر، زندگی شخصی و هنری حسین جعفری و عکس های او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی حسین جعفری

حسین جعفری بازیگر نقش کودکی های حضرت یوسف متولد مرداد ۱۳۷۱ در فریدون کنار است. سید حسین جعفری در یک خانواده چهار نفره مذهبی و متدین متولد شده است، خانواده اش ابتدا نام دیگری برای او انتخاب کرده بودند اما از آنجایی که او در ماه محرم به دنیا آمده بود و در کودکی دچار یک بیماری شدید و خطرناک شده بود پدرش نذر کرد که اگر خوب شود اسم او را حسین بگذارند، بعد از خوب شدن خانواده نام او را به حسین تغییر دادند.

بیوگرافی حسین جعفری

حسین جعفری از دوران کودکی با قرآن انس داشته و در زمینه تلاوت بسیار موفق بوده به همین دلیل از ۵ سالگی مکبر و اذان گوی مسجد شد.ناگفته نماند که او در زمینه تحصیل نیز موفق بوده او در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم گرفته و فارغ التحصیل رشته کارگردانی است. حسین جعفری تا پیش از انتخاب برای بازی در نقش کودکی حضرت یوسف به کلاس بازیگری نرفته بود و در این زمینه آموزش خاصی ندیده بود اما در مدرسه تئاتر کار می کرد.او در سال اول و دوم راهنمایی موفق شد که نمایشنامه ای بنویسد و البته به عنوان بازیگر هم در آن حضور داشت و به عنوان بازیگر برگزیده استان هم انتخاب شد.

ماجرای شروع بازیگری

در بهن ماه ۱۳۸۳ وقتی ۱۲ ساله بود توسط پسر عمه خود مصطفی زمانی به فرج الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر معرفی شد. حسین جعفری به پیشنهاد پسرعمه اش مصطفی زمانی به مرحوم فرج الله سلحشور کارگردان سریال معرفی شد و بعد از بعد تست و قبولی به عنوان نقش کودکی حضرت یوسف انتخاب شد. حسین جعفری در زمان انتخاب این نقش ۱۲ سال داشت و تجربه حضور در هیچ فیلمی را هم در کارنامه اش نداشت اما توانست با بازی خوبش در این سریال به خوبی دیده شود.

بیوگرافی حسین جعفری

حسین جعفری تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. حسین جعفری بعد از بازی در نقش کودکی حضرت یوسف، در قاب تلویزیون دیده نشد، او این سال ها بیشتر مشغول نویسندگی و فیلم سازی بوده است. او در سال ۱۳۹۰ به عنوان تهیه کننده فیلم «زمزم رضوی» را ساخت. حسین جعفری در سال ۱۳۹۱ برای بازی در فیلم تلویزیونی «آخرین حامی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد نگینی در نقش یک روحانی شیرازی ظاهر شد. به طور کلی آقای بازیگر در این دهه بیشتر مشغول به فیلمسازی بوده و در حال حاضر دور از فضای مجازی در حال فعالیت خارج از سینما می باشد.

همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد حسین جعفری بعد از بازی در نقش کودکی حضرت یوسف راه بازیگری و فیلم سازی را در پیش گرفت و در فیلم تلویزیونی «آخرین حامی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد نگینی در نقش یک روحانی شیرازی به نقش آفرینی پرداخت. در کنار بازیگری او در زمینه فیلم سازی و تهیه کنندگی نیز فعال بوده و توانست در سال ۹۰ فیلم «زمزم رضوی» را بسازد.

بیوگرافی حسین جعفری

فیلم های حسین جعفری

عکس های جدید حسین جعفری

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی حسین جعفری

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-نقش-کودکی-حضرت-یوسف-الان-چه-شکلی-شده-و-چیکار-می-کنه+-عکس-و-بیوگرافی