۲۶ قاری به مرحله نیمه نهایی جشنواره تلاوت‌های تقلیدی راه یافتند

آخرین روز از مرحله حضوری نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی امروز -۱۸ اسفندماه- در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار می‌شود.

با اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی از بین ۸۲ شرکت‌کننده، ۲۶ قاری نوجوان و جوان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه و پس از پایان یافتن سه روز رقابت، تمام ۸۲ قاری راه‌یافته به مرحله حضوری، تلاوت‌های قرآن کریم مرحله مقدماتی خود را انجام دادند تا به تشخیص هیات داوران چهره افرادی که به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته‌اند، تعیین شود.

بر همین اساس در بخش نوجوانان پسر زیر ۱۷ سال، ۱۵ قاری و در بخش بالای ۱۷ سال نیز ۱۱ قاری با دریافت بیشترین امتیاز از سوی هیات داوران به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته‌اند.

در این مسابقه و در مقطع سنی زیر ۱۷ سال:

امیرمحمد بارفروش‌مقدم، علی‌اکبر بصائری، ابوالفضل فرجی و محمدرضا حاتمی از تهران، احمدرضا عسکری، حسین فاضلیان و سجاد نوروزیان از اصفهان، محمد اسماعیلیان از خراسان رضوی، امیرحسین باقری و محمدحسین اقبالی از قم، محمدمهدی دمرچلی از البرز، عرشیا حسین‌زاده از مازندران، محمدطه کاظمی و ابوالفضل عدالت‌خواه از بوشهر و محمد اسماعیلی از چهارمحال و بختیاری

و مقطع سنی ۱۷ تا ۲۲ سال:

محمد سبحان پرسم، ابوالفضل نبی‌لو، سیدحسین حسینی، مهدی رشتبری، حسین شیخی و محمدحسین حسین‌مردی از تهران، احمدرضا آشوری از اصفهان، علیرضا بهرامی‌پور از مازندران، امیررضا مهرداد از قزوین، امیرحسین جعفرزاده و علی واحدی کهورین از البرز شرکت کرده اند.

پس از رقابت این افراد در هر دو مقطع سنی، تعدادی از آن‌ها به عنوان فینالیست راهی مرحله نهایی می‌شوند و در هر مقطع سنی بین ۸ تا ۱۰ نفر به فینال راه خواهند یافت.

فینال و اختتامیه اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی اوایل سال آینده در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۲۶-قاری-به-مرحله-نیمه-نهایی-جشنواره-تلاوت‌های-تقلیدی-راه-یافتند