شبکه اینترنتی تلاوت تحقیق قرآن آنلاین رونمایی شد

نخستین شبکه اینترنتی تلاوت تحقیق قرآن امشب سه شنبه اول اسفند با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و حاضران در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از کوچکترین قرآن خطی با ۱۵۰ سال قدمت رونمایی شد.

چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی جهان اسلام در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی بالای ۱۸ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن آقایان و قرائت ترتیل و حفظ کل بانوان امشب به پایان می‌رسد و فردا در مراسمی با حضور رییس جمهور از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

در بخش قرائت آقایان ۲۰ نفر، در ترتیل هشت نفر، در حفظ کل قرآن ۱۵ نفر حضور دارند. در بخش دانش‌آموزی و در گروه پسران نیز هشت نفر در رشته قرائت تحقیق، ۹ نفر در رشته حفظ کل قرآن و در رشته ترتیل نیز شش نفر حضور دارند.

دانلود فیلم

شبکه اینترنتی تلاوت تحقیق قرآن آنلاین رونمایی شد

نخستین شبکه اینترنتی تلاوت تحقیق قرآن امشب سه شنبه اول اسفند با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و حاضران در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رونمایی شد. در این مراسم همچنین از کوچکترین قرآن خطی با ۱۵۰ سال قدمت رونمایی شد. چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و هشتمین دوره مسابقات […] http://www.vatanfa.com/?s=شبکه-اینترنتی-تلاوت-تحقیق-قرآن-آنلاین-رونمایی-شد