کدام نخ به موز وصل شده است!؟

آزمون شناسایی موز و نخ : در یک بازی کودکانه یک موز را به یک رشته نخ  وصل نمودند. در کنار این نخ، رشت نخ های متعددی نیز قرار دادند. نخ ها به گونه ای قرار گرفته بود که شناسایی نخی که به موز متصل است را سخت کرده است. آیا می توانید از دقت و ماهیت قاطع سریع خود برای پیدا کردن نخ متصل به موز استفاده کنید.

پس وظیفه شما پیدا کردن نخ متصل به موز می باشد. بازی های فکری معمولاً معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند و نه معادله ریاضی. مهمتر از همه، بازی های فکری ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. کلمات بس است، حالا دست به کار شوید و نخ درست را پیدا کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: چند ۰ در میان اعداد ۸ وچود دارد!؟ | فقط افراد با بینایی عقاب موفق می شوند!

آزمون شناسایی موز و نخ

آیا می توانید نخی را که به موز متصل است را پیدا کنید؟ بازی های فکری نیاز به یک روش تفکر غیر متعارف دارند. باید از بین چهار رشته نخ، آن یکی را که به موز وصل شده است را بیابید. مجموعه رشته های نخ و زمان محدود کننده ۵ ثانیه ای کار را سخت تر می کند.

پس بنابر آنچه در سطور بالا گفته شد، شما با هر آزمایشی مهارت های تفکر و تصمیم گیری خود را بهبود خواهید بخشید. بازی مغز همچنین به یافتن راه حل های جدید و افزایش قدرت تصویری شما بسیار کمک می کند.

اکنون با دقت به تمام گزینه های رشته های نخ نگاه کنید. ساده ترین راه کشیدن خطوط خیالی از طریق هر یک خواهد بود.. زمان را از دست ندهید. زمان شما محدود است.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کلک کسی را کندن | این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

آزمون شناسایی موز و نخ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی موز و نخ

اگر با موفقیت نخ درست و مناسبی را که موز به آن گیر کرده است را شناسایی کرده اید، به شما تبریک می گوئیم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید بیشتر فکر کنید و جزئیات تصویر را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی موز و نخ: اگر هنوز پاسخ را از دست داده اید، یا در مورد آن سردرگم هستید، کافی است به تصویر زیر نگاه کنید. این بازی فکری فقط به یک بررسی ساده از مهارت مشاهده ای شما نیاز داشت.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب تا بهت بگم کلاً آدم سخت کوشی یا تنبل!؟

پاسخ شناسایی موز و نخ

امیدوارم از آزمون شناسایی موز و نخ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

با دلیل بگوئید که کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

اگه ریاضی ات خوبه با محاسبه مقدار عددی اشیا، جواب عبارت آخر را پیدا کن!؟

حکایت شنیدنی کشاورز فقیر | داستان کشاورز فقیری که خر شانس بود اما فکر می کرد بد شانس است!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=کدام-نخ-به-موز-وصل-شده-است!؟