از برپایی ایستگاه‌های صلواتی تا پخش بانگ «لبیک یا مهدی»

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود پورسیدآقایی، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر درباره برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای نیمه شعبان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد شعبانیه را تشکیل دادند. با توجه به سیاست کلی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند، باید رویکرد جشن‌ها مردمی باشد. این ستاد ۱۲ مصوبه تحت عنوان سیاست‌های شعبانیه دارد، که مهمترین آن پویش ملی «مرا دریاب» با پخش دعای «الهی عظم البلاء» و بانگ «لبیک یا مهدی» راس ساعت ۲۱:۰۰ امشب با همراهی مساجد، مهدیه‌ها و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پورسیدآقایی برنامه‌های دیگر اعیاد شعبانیه را برپایی جشن‌های مردمی در سطح محلات، تجمع در امامزاده‌ها، مساجد، مهدیه‌ها و آستان‌های مقدس عنوان کرد و افزود: سومین برنامه برپایی مراسم راهپیمایی با عنوان «آماده‌باش بزرگ برای ظهور» برای رویارویی با استکبار جهانی و حمایت از مظلومان مقتدر فلسطین است، که امروز راس ساعت ۱۴:۰۰ از عمود شماره ۱۴ بلوار پیامبر اعظم (ع) در قم به سمت مسجد جمکران برگزار می‌شود. اجتماع مردمی هم راس ساعت ۱۶:۰۰ در مسجد جمکران با هماهنگی دستگاه‌ها برگزار می‌شود. از همه کسانی که می‌توانند در قم حضور یابند، دعوت می‌کنیم حضور داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه با بیان اینکه برنامه‌های مسجد جمکران هم از ساعت ۰۰:۱۵ نیمه شب آغاز می‌شود، بیان کرد: شادپیمایی روز امید و اجتماع بزرگ در روز نیمه شعبان در مسجد جمکران و دیگر شهر‌ها برگزار می‌شود. پویش «او خواهد آمد» هم از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان است، که شامل ارسال دلنوشته، خاطره، داستان کوتاه، طرح، نقاشی، مستند، نماهنگ با محوریت ظهور آخرین منجی به سایت Ccoip.ir است. شعاری که ستاد هماهنگی اعیاد شعبانیه انتخاب کرده، «مهدویت، مشارکت و مقاومت» است. 

وی به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سراسر کشور تاکید کرد و افزود: البته امیدواریم پویش تخفیف ویژه نیمه شعبان از سوی اصناف داشته باشیم، تا خانواده‌ها بتوانند در نمایشگاه‌ها اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند. از طرفی، پویش کتابخوانی «او خواهد آمد» برگزار می‌شود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=از-برپایی-ایستگاه‌های-صلواتی-تا-پخش-بانگ-«لبیک-یا-مهدی»