با دلیل بگو که کدومیکی از دخترا نوه پیرزنه!؟

آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن: در آزمونی که امروز با شما به اشتراک گذاشته شده است، شما می توانید مهارت های شناختی خود را به نحو احسن مورد آزمایش قرار دهید. شما باید از تمام مهارت های شناختی خود برای انجام این تست استفاده کنید. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که شما نیاز دارید دقت و تمرکز خود را به اندازه کافی مورد توجه قرار دهید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن همراه شوید.

به باور کارشناسان بسیاری از بازی های فکری می توانند، زمینه را برای فعالیت مغز فراهم کنند.  سوالات و بازی های فکری علاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست. آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن مجله خبری چشمک از جمله همین آزمون هاست که بسیار چالش برانگیز است. شما باید به کمک نشانه ها و نیز درک و منطق خود آن را حل کنید و بگوئید که نوه پیرزن کدام دختر است. فقط فراموش نکنید که برای حل این آزمون تنها ۶ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: حکایت هم پیاز را خورد هم فلک شد!

آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن

در تصویر آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن، یک پیرزن و دو نوجوان حضور دارند. پیرزن مدعی است که یکی از دو نوجوان، فرزند اوست.اما هر دو نوجوان این مسئله را کتمان می کنند. اما به واقع یکی از دو نوجوان، نوه این پیرزن است و احتمالا متاسفانه در جمع خجالت می کشد که بگوید این پیرزن مادر بزرگ اوست!

به نظر شما کدامیک از این نوجوانان، نوه واقعی این پیرزن است؟ دلیل شما برای ادعایتان چیست؟ پس با آمادگی کامل، تصویر زیر را نگاه کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این آزمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر را نگاه کنید.

شاید بپسندید: چپ مغزید یا راست مغز | در نگاه اول زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن

آیا به پاسخ آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن دست پیدا کرده اید؟فکر می کنید جواب را درست داده اید؟ اگر فکر می کنید زمان بیشتر نیاز دارید؛ می توانید زمان بیشتری اختصاص دهید. ۶ ثانیه زمان دوم شما از همین حالا شروع شد.

.

.

.

.

.

.

 

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن: به خال گونه دخترک سمت چپ نگاه کنید. پیرزن نیز نمونه این خال را در گونه خود دارد.

شاید بپسندید:تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد ۴۳۷ شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن

پس دختر سمت چپ نوه واقعی این پیرزن است!

آزمون شناخت نوه پیرزن

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت نوه پیرزن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

اگر در نگاه اول اشتباه تصویر شترها را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

چیستان: کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان است!؟

با حل کردن این معمای ریاضی،اثبات کن نابغه ای!

 آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر سگ گوش دراز را پیدا کنید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگو-که-کدومیکی-از-دخترا-نوه-پیرزنه!؟