نمایندگان مجلس دوازدهم روز انتخابات را فراموش نکنند

تالار وحدت تهران، روز جمعه – ۱۱ اسفند- شاهد حضور اهالی فرهنگ و هنر در پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد. محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان و جمعی از مدیران وزارت ارشاد با حضور در این حوزه ویژه انتخاباتی در تالار وحدت در کنار هنرمندان و فعالان عرصه‌های تئاتر، موسیقی، سینما، تجسمی، ادبیات و رسانه، رای خود را به صندوق انداخت.

کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله مسئولان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که از همان ابتدای صبح در تالار وحدت حضور داشت و از هنرمندانی که پای صندوق رای آمدند، میزبانی کرد.

وی درباره مشارکت گسترده هنرمندان در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: برای نخستین بار است چنین گردهمایی بزرگی از هنرمندان همه شاخه‌های هنری در یک حوزه انتخاباتی دیده می‌شود. اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه تئاتر همیشه نشان داده‌اند کنار نظام و انقلاب اسلامی می‌ایستند و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برای عظمت و پیشرفت ایران تلاش می‌کنند. امروز هم هنرمندان در حماسه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور شرکت کردند که گوشه‌ای از حضور آن‌ها در تالار وحدت تجلی یافت.

نظری افزود: پس از این‌که اداره‌کل هنر‌های نمایشی، بیانیه‌ای را صادر کرد که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صداوسیما بازتاب خوبی یافت، هنرمندان تئاتر، استادان و دانشجویان دانشکده‌های هنری واقع در تهران و دیگر فعالان این عرصه، در پاسخ به این فراخوان، در حوزه ویژه انتخاباتی تالار وحدت حاضر شدند که به نوبه خود از این شور و اشتیاق به وجد آمدم و سپاسگزار همه آن‌ها هستم.

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اینک که اهالی هنر‌های نمایشی در کنار دیگر هنرمندان، با انداختن رای خود به صندوق، در راه انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان گام برداشته‌اند، امیدوارم نمایندگان راه‌یافته به مجلس دوازدهم، این روز را فراموش نکنند و با اختصاص بودجه مناسب و حمایت شایسته، به توسعه زیرساخت‌های موردنیاز هنر‌های نمایشی در سراسر کشور، اشتغال هنرمندان این عرصه و افزایش و بهبود تولید آثار تئاتری، کمک کنند.

دانلود فیلم

نمایندگان مجلس دوازدهم روز انتخابات را فراموش نکنند

تالار وحدت تهران، روز جمعه – ۱۱ اسفند- شاهد حضور اهالی فرهنگ و هنر در پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد. محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان و جمعی از مدیران وزارت ارشاد با حضور در این حوزه ویژه انتخاباتی در […] http://www.vatanfa.com/?s=نمایندگان-مجلس-دوازدهم-روز-انتخابات-را-فراموش-نکنند