مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تقویت استحکام درونی ایران و رونق گردشگری

وزارت میراث‌فرهنگی در بیانیه‌ای تأکید کرد؛

 وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای بر حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

داشتن قدرت انتخاب و انتخابات، آن‌قدر ارزشمند است که واجب است انتخاب‌کنندگان آن را به سبب نعمتی که در اختیار دارند گرامی بدارند.

این نعمت را قدر می‌دانیم و از عموم فعالان گردشگری در صنوف متنوع و مختلف، کنشگران و فعالان میراث‌فرهنگی و هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی دعوت می‌کنیم به پاس این فرصت پیش‌برنده، با حضور خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲، تاریخ پر افتخار این کشور را با حماسه‌ای دیگر ورق بزنند.

بی‌شک حضور پرشور مردم در این عرصه، می‌تواند ضمن تقویت استحکام درونی کشور و افزایش امنیت ملی، پایه‌های توسعه اقتصاد گردشگری را رقم بزند که به حق این رونق، توسعه صنایع‌دستی و بالندگی میراث‌فرهنگی را نیز در پی دارد.

امید است منتخبان مردم نیز در دور جدید مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اولویت‌های این وزارتخانه که مقوم هویت ملی است را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند.

سربلندی و عزت همه مردم ایران در نظام عزیز جمهوری اسلامی هدف همه کارگزاران دولت سیزدهم است و متعهدیم که برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=مشارکت-حداکثری-مردم-در-انتخابات-برای-تقویت-استحکام-درونی-ایران-و-رونق-گردشگری