راه‌پیمایی ۲۲بهمن زمینه‌ساز انتخابات یازدهم اسفند است/ ثبت یک روز حماسی در تقویم انقلاب

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه حضور در مراسم جشن انقلاب و در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، گفت: آغاز چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و بهار انقلاب اسلامی را به همه مردم ایران تبریک عرض می‌کنم، حضور با شکوه امروز مردم مانند هر سال، فضای بیعت عمومی و ابراز وفاداری تاریخی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به رغم تبلیغات منفی گسترده دشمنان، مراسم جشن انقلاب و راه‌پیمایی پرشورتر از هر سال در حال برگزاری است، مردم در همه نقاط کشور به صحنه آمده اند و یک حماسه بزرگ را خلق خواهند کرد.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به عنوان یک روز تاریخی دیگر در تقویم تایخ جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد، امیدواریم این حضور باشکوه زمینه برگزاری با شکوه انتخابات یازدهم اسفند را هم فراهم آورد.

منبع : ایرنا

اسماعیلی گفت: نهضت انقلابی مردم ایران، در طول ۶۲ سال از آغاز آن در کنار آرمان‌هایی که برای رهایی مردم ایران از بند استبداد و تلاش برای «استقلال و آزادی» بود، مبارزه با صهیونیسم و دفاع از مردم فلسطین بود؛ این شعار و آرمان در این ۶۰ سال، بدون هیج تغییر و نقطه ضعفی حرکت کرده و تداوم داشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: طوفان الاقصی که امسال در غزه شروع شد در حال به فنا دادن دودمان رژیم صهیونیسیتی است، این راه‌پیمایی و مراسم‌هایی مانند آن پیروزی را برای مردم عزیز غزه به ارمغان خواهد آورد.

مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۹ صبح روز یکشنبه -۲۲ بهمن- با راهپیمایی عمومی و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری در مسیر‌های اصلی و خیابان‌های مختلف نقاط مختلف کشور برگزار شد.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=راه‌پیمایی-۲۲بهمن-زمینه‌ساز-انتخابات-یازدهم-اسفند-است/-ثبت-یک-روز-حماسی-در-تقویم-انقلاب