نقش مهم انتخابات در هم‌گرایی و هم‌افزایی هنرمندان

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاظم نظری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخابات نقش مهمی در استحکام و پیشرفت کشور، همگرایی و هم‌افزایی هنرمندان دارد و در تعیین سرنوشت مردم نقش اساسی را بازی می‌کند.

وی ادامه داد: حضور هنرمندان و کسانی که چهره‌های فرهنگی دارند و الگو برای مردم این کشور هستند تاثیر زیادی دارد. از همه مهم‌تر این است که به هرحال بتوانیم انتخاب درستی را داشته باشیم و افرادی که دل در گرو این نظام و فرهنگ دارند برگزینیم، زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و باید حوزه فرهنگ و هنر را بیش از پیش تقویت کرد.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله افرادی که توسط مردم شریف ایران انتخاب می‌شوند و همچنین هنرمندان انتخاب می‌کنند افرادی باشند که انسان‌های موثری باشند و بتوانند به حوزه فرهنگ و هنر کمک شایانی کنند.

مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: ما همه عزیزان و هنرمندان را دعوت می‌کنیم که ان‌شاءالله در این حرکت باشکوه و انقلابی حضور چشمگیری داشته باشند تا با انتخاب درست، افرادی را برای خانه ملت انتخاب کنند که بتوانند خدمتگزار به فرهنگ و هنر این کشور باشند.

وی درباره بیانیه هنرهای نمایشی گفت: به هرحال ما روز جمعه ساعت ۱۰ در تالار وحدت یک گردهمایی داریم و همه هنرمندان را دعوت کردیم تا در آنجا حضور پیدا کنند، ما در آنجا صندوق هم گذاشته‌ایم که از این حضور با شکوه انقلاب اسلامی بهره ببریم. 

نظری افزود: تئاتری‌ها اولین چراغ جشنواره فجر را روشن می‌کنند و قطع به یقین حضور هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی در انتخابات امروز چشمگیر خواهد بود.

دانلود فیلم

نقش مهم انتخابات در هم‌گرایی و هم‌افزایی هنرمندان

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ کاظم نظری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخابات نقش مهمی در استحکام و پیشرفت کشور، همگرایی و هم‌افزایی هنرمندان دارد و در تعیین سرنوشت مردم نقش اساسی را بازی می‌کند. وی ادامه داد: حضور هنرمندان و کسانی که چهره‌های فرهنگی دارند و […] http://www.vatanfa.com/?s=نقش-مهم-انتخابات-در-هم‌گرایی-و-هم‌افزایی-هنرمندان