سرنوشت بازیگر هوشیار در مجموعه هوشیار و بیدار دهه ۶۰ +عکس و بیوگرافی

بیوگرافی محسن یوسف بیگ: این هنرمند سینما و تلویزیون متولد خردادماه ۱۳۱۹ درتهران و درگذشته در بهمن ماه ۱۳۸۹ در کرج می باشد. محسن یوسف‌بیک در نقش «هوشیار» همراه با علیرضا خمسه در نقش «بیدار» اجرای مسابقه هشیار و بیدار را برعهده داشتند که در زمان پخش خود، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان بود. در ادامه این مطلب بخش با بیوگرافی محسن یوسف بیگ همراه باشید.

بیوگرافی محسن یوسف بیگ

وی در دهه شصت در چند تله‌تئاتر نقش آفرینی کرد اما قبل از آن در برنامه تلویزیونی شبکه صفر که در دهه ۵۰ از تلویزیون ملی ایران پخش می شد بازیگری کرده بود. اما کاری که بیش از همه موجب شهرت او شد، ایفای نقش «هشیار» در کنار علیرضا خمسه (در نقش «بیدار») در برنامه تلویزیونی هوشیار و بیدار بود. هشیار و بیدار یکی از برنامه‌های بسیار موفق سیما بود که در دهه ۶۰ که توسط محمد اوزی و صادق عبداللهی نوشته و کارگردانی می‌شد.

بیوگرافی محسن یوسف بیگ

این برنامه به مدت چهارسال هر جمعه بعد از ظهر از تلویزیون پخش می‌شد. او هم چنین سابقه حضور در چند فیلم تلویزیونی و سینمایی را داشت که از آن جمله می‌توان به فیلم‌های سینمایی در انتظار شیطان (۱۳۶۶)، مأموریت (۱۳۶۵) و مدرک جرم (۱۳۶۴) اشاره کرد. وی در سال‌های بعد از دهه شصت به دلیل بیماری نتوانست به صورت جدی فعالیت هنری خود را ادامه دهد.

محسن یوسف‌بیک سرانجام در ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ در شهر کرج درگذشت. وی در سالهای پایانی عمرش به آلزایمر مبتلا شده بود.

آرامگاه محسن یوسف بیگ

حضور در مجموعه هوشیار و بیدار

مجموعه تلویزیونی هوشیار و بیدار یکی از برنامه‌های بسیار موفق شبکه یک سیما بود که در دهه ۶۰ که با نویسندگی و کارگردانی محمد اِوَزی و صادق عبداللهی به مدت چهار سال هر جمعه بعد از ظهر از تلویزیون پخش می‌شد. مجموعه هوشیار و بیدار در سال‌های ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ در سه نوبت تولید و پخش شد که با ایام جنگ مقارن بود.

بیوگرافی محسن یوسف بیگ

محسن یوسف‌بیک در نقش «هوشیار» همراه با علیرضا خمسه در نقش «بیدار» اجرای مسابقه هشیار و بیدار را برعهده داشتند که در زمان پخش خود، یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان بود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=سرنوشت-بازیگر-هوشیار-در-مجموعه-هوشیار-و-بیدار-دهه-۶۰-+عکس-و-بیوگرافی