«محفل»؛ بهترین برنامه مناسبتی رسانه ملی بود

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جهاندار امیری، کارشناس رسانه و عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما  به مروری بر برنامه‌های رسانه ملی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: سریال زیرخاکی اوقات خوش و مفرحی را برای مردم در ایام نوروز فراهم کرد.

وی افزود: البته به نظرم پخش سریال «هفت سراژدها» بعد از افطار از شبکه سه همخوانی با این زمان مقدس ندارد و پخش این سریال را می‌بایست به ساعت ۲۳ موکول می‌کردند.

این استاد دانشگاه همچنین با بیان اینکه بیانات کوتاه مقام معظم رهبری بلافاصله بعداز اذان مغرب در شبکه سه سیما کار خوبی است گقت: به نظرم جزءخوانی‌های قرآن از همه شبکه‌های سیما باید پخش می‌شد؛ یعنی در هر ساعتی از یک شبکه جزءخوانی قرآن می‌بایست پخش می‌شد که در همه شبکه‌ها انجام نشد. 

امیری در خصوص بازگشت برخی از چهره‌های مطرح به تلویزیون گفت: من این کار می‌پسندم و آن را حرفه‌ای می‌دانم. یکی از راه‌های آشتی برخی مخاطبان با تلویزیون و افزایش رضایت مردم، بازگشت چهره‌ها به برنامه‌های تلویزیونی است.

این استاد دانشگاه صداوسیما با اشاره به برنامه‌های سرگرم کننده تلویزیون در ایام نوروز ۱۴۰۳ هم گفت: برنامه «برمودا» جدید است و مهمانان متنوعی دارد. برنامه «کودک شو» هم باید از حیث مجری تقویت شود. سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده رسانه ملی هم در حد متوسط است. البته «از مامان بگو» هم برنامه خوبی است که در نشان دادن زنان موفق کشورمان خوب کار کرده است و تعریف جدیدی از زنان موفق ایران دارد.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=«محفل»؛-بهترین-برنامه-مناسبتی-رسانه-ملی-بود