مطالبات هنرمندان معلول جشنواره بین‌المللی همام به کجا رسید؟

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمدرضا مشهدی دبیر سومین جشنواره‌ بین‌المللی هنری همام درباره آخرین خبرها از مطالبات هنرمندان معلول گفت:‌ ابتدا از حضور گرم و موثر مسئولان در جشنواره بین‌المللی همام و از امید آفرینی که این افراد برای معلولان ایجاد کردند تشکر می‌کنم و الحمدالله حضور و بازدید آن‌ها در جشنواره باعث شد از نزدیک با توانمندی‌های این قشر از جامعه بیشتر آشنا شوند و این امکان را برای دوستان فراهم کنند تا در سطوح مختلف بتوانند در بخش‌های هنری به ارتقای بخش هنری و اجتماعی خودشان کمک کنند.

وی ادامه داد: ما مثل دو دوره قبل در جشنواره بین‌المللی همام بعد از اتمام جشنواره در روز بعد از اختتامیه پیگیر مطالباتی که هنرمندان معلول از مسئولین و بازدید کنندگان حوزه داشتند بودیم.

دبیر جشنواره عنوان کرد: تا امروز با توجه به قولی که آقای فرزین در بخش اعطای تسهیلات و خرید آثار از هنرمندان معلول داشتند و چند نفر از آن‌ها را به عنوان افراد صاحب سبک در بخش‌های مختلف هنری جهت بکارگیری در بانک مرکزی معرفی کرده بودند پیگیری کردیم و دوستان خرید آثار را انجام دادند و در مرحله تسویه حساب هستند. همچنین بخش تسهیلات هم مراحل اداری آن‌ها تکمیل می‌شود و به زودی به هنرمندان ارائه خواهد شد.

مشهدی اظهار کرد: در بخش صندوق هنر آقای پور احمدی با توجه به دستور وزیر ارشاد در بخش خرید آثار و عضویت افراد برگزیده جشنواره بین‌المللی همام این کار را انجام داده است و مراحل اداری در بخش‌های پایانی است.

وی افزود: جشنواره بین المللی همام هنرمندان فاخری را داشت و امروز هم با توجه به حضور خانم جلالی در بخش شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی همام و محوریت او در بخش سرو سیمین جشنواره فجر این تفاهم‌نامه بین جشنواره بین‌المللی همام و جشنواره سرو سیمین برقرار است و با معرفی که ما انجام دادیم و برگزیدگان جشنواره همام در جشنواره صنایع دستی بخش سرو سیمین حضور خواهند داشت.

مشهدی خاطر نشان کرد: کارگروه جشنواره بین المللی همام در بخش بین الملل در حال راه اندازی گالری دائمی است و یادآوری آثار و دستاورد‌ها در سومین دوره توسط هنرمندان در دستور کار دبیر خانه جشنواره است و با توجه به ابلاغ رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره مبنی بر دائمی بودن جشنواره، جشنواره بین‌المللی همام به صورت دائمی همه روزه مشغول ارائه خدمات به هنرمندان معلول سراسر کشور در بخش ملی و و همگام سازی با هنرمندان خارجی و بخش بین الملل است.

دانلود فیلم

مطالبات هنرمندان معلول جشنواره بین‌المللی همام به کجا رسید؟

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ محمدرضا مشهدی دبیر سومین جشنواره‌ بین‌المللی هنری همام درباره آخرین خبرها از مطالبات هنرمندان معلول گفت:‌ ابتدا از حضور گرم و موثر مسئولان در جشنواره بین‌المللی همام و از امید آفرینی که این افراد برای معلولان ایجاد کردند تشکر می‌کنم و الحمدالله حضور و بازدید آن‌ها در […] http://www.vatanfa.com/?s=مطالبات-هنرمندان-معلول-جشنواره-بین‌المللی-همام-به-کجا-رسید؟