شکل‌گیری مجلسی فرهنگ‌دوست منجر به عزت و اقتدار ملی خواهد شد

به نقل از سازمان سینمای کشور، این سازمان با صدور بیانیه‌ای، از خانواده بزرگ سینمای ایران و جامعه هنری کشور دعوت کرد تا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: «انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است. به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

بی تردید، شکل‌گیری مجلسی مقتدر و فراگیر با مشارکت حداکثری مردم، ضامن استمرار و تقویت حرکت بالنده و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی و نیز، باعث پویایی و رشد فرهنگ عمومی جامعه است.

تجربه نشان داده است که با حضور تاثیرگذار مردم در مقاطع حساس تاریخ انقلابی اسلامی همواره تیر دشمنان این ملت و سرزمین به خطا رفته و هم از این روست که اکنون و در آستانه این انتخابات سرنوشت‌ساز، شاهدیم که دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران اسلامی، برای کاهش مشارکت مردم در این انتخابات و تضعیف جایگاه مردمی نظام، هجمه‌های تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای را در سطح جهانی و فراتر از گعده‌های اپوزیسیونی و دست و پا زدن‌های رسانه‌ای تدارک دیده‌اند و بی‌شک، در چنین شرایطی مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات؛ علاوه بر آن که باعث افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌شود؛ بسترساز ادامه مسیر رو به رشد و پیشرفت کشور و خنثی‌ساز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

در این راستا، به طور قطع، حضور حداکثری مردم و به ویژه هنرمندان، سینماگران و اصحاب فرهنگ و هنر به‌عنوان بخش نخبگانی و مرجع طیف‌های مختلف جامعه در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی به عنوان مطالبه و آرمان جامعه مترقی ایران، با حمایت و پشتیبانی خود مردم تداوم یافته است.

سازمان سینمایی ضمن قدردانی از خانواده بزرگ سینمای ایران که همواره، در بزنگاه‌ها و لحظات تاریخ‌ساز این مرز و بوم در کنار ملت سلحشور و همیشه در صحنه نقش آفرین بوده، از همه هنرمندان و سینماگران کشور دعوت می‌نماید تا این بار نیز ضمن لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با گرامیداشت نام و یاد شهیدان سرافراز، در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز، همانند دوره‌های پیشین انتخابات، با حضور پرشور در حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در تعیین آینده و سرنوشت خود، حضور یابند.

بر این باوریم شکل گیری مجلسی آگاه، جسور، انقلابی، قدرتمند و فرهنگ دوست به گسترش رونق و رفاه عمومی و ارتقای معیشت و اشتغال جامعه، توسعه و آبادانی کشور، بالندگی و رشد فرهنگ و هنر و عزت و اقتدار ملی منجر خواهد شد.»

بنیاد سینمایی فارابی: قدرت ملی و شور عشق به وطن را نشان دهیم

بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران در پیام‌های جداگانه‌ای، آحاد مردم به خصوص هنرمندان و سینماگران را به مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این بنیاد در پیامی حضور پرشور آحاد مردم، هنرمندان و سینماگران در انتخابات ۱۱ اسفند را نماد قدرت ملی و شور عشق به وطن دانست و از تمامی هنرمندان و دست‌اندرکاران عرصه سینمای ایران خواست تا با حضور فعال خود پای صندوق‌های رای، همدلی و اقتدار ملی را یکبار دیگر به نمایش بگذارند.

متن این پیام بدین شرح است: «یازدهم اسفندماه فصل تازه‌ای در نقش‌آفرینی در سرنوشت ملی رقم خواهد خورد، حضور حداکثری آحاد مردم و به ویژه هنرمندان و دست‌اندرکاران شریف سینمای ایران، بار دیگر همدلی و اقتدار ملی را به تصویر خواهد کشید.

بنیاد سینمایی فارابی همراه و همگام با ملت عزیز ایران و سینماگران عزیز برای شکل‌گیری مجلس قوی و مردمی، انتخاب بهترین و شایسته‌ترین نمایندگان را پشتوانه قانون‌گذاری صحیح برای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری کشور می‌داند و از سینماگران گرامی دعوت می‌نماید در کنار شور انتخاباتی آحاد مردم، به عشق ایران، در تثبیت قدرت ملی مثل همیشه سهیم باشیم.»

دعوت انجمن سینمای جوانان ایران برای شرکت در انتخابات

متن پیام انجمن سینمای جوانان ایران بدین شرح است: «انتخابات ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی است که می‌تواند ضامن جمهوریت و اسلامیت کشور باشد.

صندوق رأی گذرگاهی است که ملت می‌تواند از طریق آن سرنوشت خود را به سمت بهبود هموار نماید و حضور اکثریت مردم پای صندوق‌های رأی پشتوانه اقتدار ایران است.

انجمن سینمای جوانان ایران این حضور مردم را که معنای قدرت ملی است و پشتوانه امنیت ملی ایرانیان خواهد بود را ارج می‌نهد و از آحاد ملت برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل می‌آورد.»

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا – جمعه ۱۱ اسفندماه- در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=شکل‌گیری-مجلسی-فرهنگ‌دوست-منجر-به-عزت-و-اقتدار-ملی-خواهد-شد