توضیحات وزیر فرهنگ درباره مجوز‌های تبلیغات

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: یکی از دلایل اصلی برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها ایران، کمک به فضای سیاسی کشور، گفتگو، کمک انتقاد و مشارکت سیاسی سازنده است که امید است این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: نمایشگاه رسانه‌های کشور که قرار بود امروز – دوم اسفندماه – به کار خود پایان دهد به دلیل استقبال مردم و اصحاب رسانه با هماهنگی بخش‌های مختلف و وزارت کشور تا فردا – پنجشنبه سوم اسفندماه – تمدید شد.

 مردم از انتخابات برای اعمال قدرت خود استفاده خواهند کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخابات حق مردم است. مردم از این حق برای اعمال قدرت خود استفاده خواهند کرد.

اسماعیلی افزود: صندوق‌های رای محل اعمال قدرت و نظر مردم برای اصلاح و ارتقا مدیریت سیاسی و اجرایی کشور است.

توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مجوز‌های تبلیغات

وی ادامه داد: طبق استعلامات برای تبلیغات مجوز خواهیم داد و موضع هنرمندان و چهره‌ها همراهی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ممکن است دستگاه‌های مختلف به یک مجموعه‌ای مجوز دهند و بعدا دچار مشکل شوند، این یک بحث حقوقی و قضایی و امنیتی است و تمامی مراحل طبق قانون انجام می‌شود.

دانلود فیلم

توضیحات وزیر فرهنگ درباره مجوز‌های تبلیغات

محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: یکی از دلایل اصلی برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها ایران، کمک به فضای سیاسی کشور، گفتگو، کمک انتقاد و مشارکت سیاسی سازنده است که امید است این اتفاق بیفتد. وی ادامه داد: نمایشگاه رسانه‌های کشور که قرار بود امروز – […] http://www.vatanfa.com/?s=توضیحات-وزیر-فرهنگ-درباره-مجوز‌های-تبلیغات