بازیگران فوت شده سریال پدرسالار + عکس و بیوگرافی


بازیگران فوت شده سریال پدرسالار: سریال پدرسالار به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی یکی از خاطره انگیزترین مجموعه های تلویزیونی است که در فهرست سریال های ماندگار قرار دارد. این سریال خانوادگی که برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ به روی آنتن رفت با استقبال فراوانی مواجه شده و بینندگان بسیاری به پای تماشای آن می نشستند بارها از شبکه های مختلف تلویزیونی بازپخش شد.

در این بخش از فرهنگ و هنر مروری بر بازیگران فوت شده این سریال نوستالژیک بعد از گذشت تقریبی ۳ دهه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بازیگران فوت شده سریال پس از باران + عکس و بیوگرافی

۱.محمد علی کشاورز

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار، محمدعلی کشاورز بازیگر نقش اسدالله خان، در سال ۱۳۰۹ متولد شد. این بازیگر پیشکسوت در فیلم و سریال های ماندگاری نقش آفرینی کرد که سریال پدرسالار و نقش اسدالله خان یکی از آثار مشهور او بود.

محمدعلی کشاورز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ در ۹۰ سالگی درگذشت.

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار

۲.حمیده خیرآبادی

حمید خیرآبادی یکی از هنرمندان مطرح کشورمان متولد ۱۳۰۳ بود که فعالیت هنری خود را از ۱۶ سالگی آغاز نمود. این بانوی هنرمند در سریال پدرسالار نقش مادر خانواده و همسر اسدالله خان را ایفا می کرد. حمیده خیر آبادی که از او به عنوان مادر سینمای ایران یاد می شود ۳۱ فروردین ۱۳۸۹ در ۸۵ سالگی درگذشت.

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار

۳.خسرو شجاع زاده

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار، خسرو شجاع زاده بازیگر نقش جمال پسر بزرگ اسدالله خان و همسر زهرا، ۱ خرداد ۱۳۲۴ متولد و در ۷۱ سالگی در سال ۱۳۹۵ چشم از جهان فروبست.

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار

۴.جمیله شیخی

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار، جمیله شیخی بانوی هنرمند و پیشکسوت کشورمان که در سریال پدرسالار نقش خواهر خانوم اسدالله خان و مادر زهره را ایفا می کرد ۹ اردیبهشت ۱۳۰۹ متولد شد و سال ۱۳۸۰ در ۷۱ سالگی درگذشت.

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار

۵.سیامک اطلسی

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار، سیامک اطلسی برادر اسدالله خان و پدر آذر متولد ۴ تیر ۱۳۱۵ بود که در سال ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

بازیگران فوت شده سریال پدرسالار

بیشتر بخوانید: سرنوشت بازیگران سریال پایتخت بعد از ۱۲ سال + عکس

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگران-فوت-شده-سریال-پدرسالار-+-عکس-و-بیوگرافی