پخش «شهر رمضان» از ۶ شبکه سیما

رویداد «شهر رمضان» همزمان با آغاز ماه مهمانی خداوند در بوستان لاله آغاز و این روز‌ها در حال برگزاری است. برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به همت شهرداری تهران در این بوستان تدارک دیده شده است.

رسانه ملی در شبکه‌های مختلف به این رویداد می‌پردازد و علاوه بر شبکه تهران که با برنامه زنده «جشن رمضان» به استقبال روزه‌داران از بوستان لاله می‌رود، شبکه‌های دیگر نیز برنامه تولیدی از این رویداد دارند.

محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی با حضور در بوستان لاله، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شهر رمضان دقایقی نیز به پشت صحنه برنامه‌های تلویزیونی رفت و با عوامل تولید آنها به گفتگو نشست.

برمهانی در جریان این بازدید گفت: مجموعه فعالیت‌های جامع و متنوع فرهنگی، تفریحی سرگرمی‌برای مردم تهران در بوستان لاله تدارک دیده است. برهمین اساس لازم بود که رسانه ملی نیز پوشش جامعی داشته باشد و شبکه‌های مختلف تلویزیون تلاش کردند بخش‌های مختلف آن را پوشش بدهند. شبکه تهران نزدیک به ۹۰ دقیقه برنامه زنده دارد که هر شب از بوستان لاله روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین ۵ شبکه تلویزیونی دیگر یعنی شبکه‌های کودک، نسیم، افق، دو سیما و ورزش در اینجا استودیو ضبط داشته و براساس نیاز مخاطبان خود دست به تولید برنامه می‌زنند. علاوه براینها، رادیو نیز به صورت زنده اتفاقات شهر رمضان را پوشش می‌دهد.

برمهانی با اشاره به تنوع برنامه‌ها در بوستان لاله گفت: اتفاق جامعی را در بوستان لاله می‌بینیم؛ از بازی و شادی برای کودکان تا فضای معنوی برای دیگر رده‌های سنی. همچنین توجه ویژه‌ای به آئین‌ها و سنت‌های اقوام شده است. به نظرم همه آن چیزی که خانواده‌های تهرانی احتیاج دارند در یک رویداد ببیند، وجود دارد و هر کس براساس سلیقه خود می‌تواند دست به انتخاب بزند.

وی در پایان بیان کرد: تجربه نشان داده که وقتی دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در چنین رویداد‌هایی دست به دست هم می‌دهند اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و این اتفاق خوب، شور و حال خوبی است که برای مردم ایجاد شده است. هم‌افزایی و حرکت قرارگاه فرهنگی در این راستا کمک کرده تا در آستانه عید نوروز نشاط‌آفرینی خوبی صورت بگیرد.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پخش-«شهر-رمضان»-از-۶-شبکه-سیما