بازیگر سریال سه در چهار بعد از ۱۵ سال کاملا تغییر قیافه داده+عکس

چهره جدید مریم سلطانی: این بازیگر متولد ۶ بهمن ۱۳۵۳ در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از ۲۶ سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس هایی از چهره جدید مریم سلطانی در خدمت شما هستیم.

بازیگری را از کلاس های حمیدر سمندریان شروع کرد تا اینکه از همین دوره ها سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۶ ساله بود با فیلم انتظار کنار محمدعلی کشاورز جلوی دوربین رفت. در سال ۱۳۸۱ با سریال جوان امروز در کنار مینا نوروزی و گوهر خیراندیش وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با سریال کلانتر دو در سال ۱۳۸۲ به شهرت رسید.

وی درباره موسیقی می گوید: موسیقی را جزئی از زندگی یک هنرمند می دانم و پیاو ساز مورد علاقم است برای تغذی هم در طول هفته ۵ روز کامل رژیم غذایی دارم؛ اما برای ۲ روز دیگر غذاهایی که را دوست دارم را میل می کنم.

علت فاصله گرفتن از بازیگری

وی درباره علت فاصله گیری خود از بازیگری گفت: سال ۱۳۹۳ آخرین حضورم من در تلویزیون با سریال دولت مخفی به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی بود من با این مجموعه ۱۱ ماه قرارداد داشتم و توقع داشتم همانطور که بعنوان یک بازیگری بکارم متعهد بودم تهیه کننده نیز متعهد باشد اما متاسفاته پول من را ندادند. از آن زمان تصمیم گرفتم بدلیل احترامی که به من گذاشته نشد از کار فاصله بگیریم و شغل دیگری نیز داشته باشم.

چهره جدید مریم سلطانی

او درباره این موضوع در مصاحبه ای گفت: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم؛ به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

شاید برای خیلی ها جالب باشد اما خودم برخلاف حرفه آرایشگری که در آن مشغولم ، طرفدار سادگی هستم و اصلا آرایش های عجیب و غریب را نمی پسندم.

مریم سلطانی در سال ۹۹ بعد از ۶ سال دوری از تلویزیون با سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد به قاب تلویزیون بازگشت. می گوید نفش متفاوتی را پیش از آنچه تاکنون بازی کرده ام در این مجموعه ایفا می کنم.

اوج شهرت مریم سلطانی در مجموعه سه در چهار

سه در چهار، مجموعهٔ تلویزیونی محصول شبکه یک است که پخش آن از ۲۰ خرداد ۱۳۸۷، آغاز شد و در ۱۹ مرداد همان سال به پایان رسید. کارگردانی این مجموعه به عهدهٔ مجید صالحی بوده و فیلم‌نامه‌اش نیز توسط علیرضا مسعودی به نگارش درآمده است. در این مجموعه، بازیگران مختلفی از جمله محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی، نادیا گلچین، شهره لرستانی، مریم سلطانی، اشکان اشتیاق، سولماز آقمقانی، آناهیتا افشار، مجید صالحی و شهرام قائدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

چهره جدید مریم سلطانی

 

 

 

چهره جدید مریم سلطانی

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-سریال-سه-در-چهار-بعد-از-۱۵-سال-کاملا-تغییر-قیافه-داده+عکس