پلیس واقعی را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی: به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک یکی از جالب ترین و در عین حال مشکل ترین سوال هوش تصویری را برای شما به اشتراک گذاشته است. این معماها و پارل های تصویری مخاطبان فراوانی دارد. با کمک این پازل ها می توانید مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. شما می توانید با کمک این سوالات، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید و در نهایت عملکرد ذهن و مغز خود را بهبود بخشید. همواره می توانید در بخش سرگرمی چشمک، بهترین بازی های فکری را مشاهده کنید. پس با آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی همراه باشید.

شاید بپسندید: فال رنگ چشم + طالع بینی جالب و واقعی رنگ چشم

آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی

شما برای بهبود عملکردهای مغزی بهتر است تحلیل و حل پازل ها، تست ها و بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. این بازی ها می تواند تمرین مناسبی برای ذهن و مغز شما باشد.

این معماهای تصویری ساده و واضح است، بنابراین اگر شکست خوردید، این به این معنی است که شما هنوز نتوانستید مهارتها و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی پلیس واقعی با چهار شخصیت روبرو هستید. در ابتدا به نظر می رسد که سه پلیس در این تصویر حضور دارد. زنی که محتویات کیف او مورد دستبرد قرار گرفته است. او می خواهد که به پلیس شکایت کند. اما تنها یکی از سه شخصیت دیگر پلیس هستند و دو پلیس دیگر با دزد همدست هستند.

شما باید تمام جوانب و نشانه ها را بررسی کنید. به نظر شما که کدامیک از سه نفر، پلیس واقعی است. به این زن کمک کنید که پلیس واقعی را شناسایی کنید. اگر آماده هستید به تصویر آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی نگاه کنید.

شاید بپسندید: حکایت حاجی کنس و ننه خدیجه : داستان در رمزگشایی این سوال که مردان بیشتر مکارند یا زنان!؟

آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی

احتمالا شما نیز توانسته باشید به پاسخ این سوال هوش یا آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی دست پیدا کرده باشید. اگر نتوانستید می توانید به بالا برگردید و بار دیگر میزان هوش خود را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

.

برای بافتن پلیس واقعی در آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی باید به نشانه دقت کنید. اولین پلیس از سمت چپ را ببینید. نشانه روی بازو، سینه و کلاه این پلیس را ببینید. آرم سیب گاز زده اپل بر آن نقش بسته است. پس مشخص است این فرد پلیس نیست. لباس فرد وسطی انگار برای خود شخصی نیست. شلوار کوتاه و پیراهن تنگی که دکمه هایش در حال کنده شدن هستند. او لباس فرد دیگری را پوشیده و تظاهر می کند پلیس است. بر همین اساس تنها فرد سمت راستی پلیس واقعی است. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از ۳ زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

آزمون شناخت پلیس واقعی

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت پلیس واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: در ۵ ثانیه عدد ۸۴۰۰ را در تصویر پیدا کنید!

آزمون هوش: با دلیل بگوئید کدام خانواده وضع مالی بهتری داره!

ریاضی ات خوبه، پس در ۵ ثانیه پاسخ عبارت ریاضی را پیدا کنید | اصلا ساده نیست!

 با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر اثبات کنید که چشمانی تیز مثل عقاب دارید!



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پلیس-واقعی-را-در-تصویر-شناسایی-کنید!