عروسی ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با شیدا مقصودلو+عکس

عروسی ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو: عکس های منتشر شده از همسر ایرانی ژوزه مورایس سرمربی سپاهان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این تصاویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به تازگی با دختری به نام شیدا مقصودلو ازدواج کرده است. سرمربی تیم سپاهان ۳۲ سال از همسر ایرانی خود بزرگتر است. در ادامه با مطلب عروسی ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو همراه باشید.

بیوگرافی شیدا مقصودلو

شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. و در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی “قهرمان” آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های “چند تکه لغزان”، “لوله”، “آرش”، “تورنج” و “نشانی” نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است. وضعیت ازدواج و همسر شیدا مقصودلو هنوز به طور دقیق مشخص نیست. در فضای مجازی، به او به عنوان همسر ایرانی ژوزه مورایس اشاره می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

شیدا مقصود لو

بیوگرافی ژوزه مورایس

وی سرمربی فوتبال، در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۵ در کشور پرتغال به دنیا آمد.  و از دوران کودکی علاقه‌مندی به فوتبال داشت و در سن ۳۴ سالگی وارد عرصه حرفه‌ای مربیگری شد. وی تجربه‌های زیادی را در حین همکاری با جوزه مورینیو به عنوان دستیار کسب کرده است.

این تجربه شامل همکاری با تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان است. او با قد ۱۷۶ سانتی‌متر، سال‌ها به عنوان یک هافبک فعالیت می‌کرد. در سن حرفه‌ای خود، او تجربه مربیگری در تیم‌های الهلال عربستان و چونبوک موتورز را به دست آورد. در حال حاضر، او به عنوان سرمربی تیم سپاهان مشغول به کار است

عروسی ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو

عکس عروسی ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو

در دی ماه ۱۴۰۲ خبرهایی مبنی بر ازدواج ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو بازیگر منتشر شد، خانم بازیگر برای جلوگیری از ایجاد حواشی، از انتشار کامل تمامی تصاویر موجود از عروسیش خودداری کرده است.

دانلود فیلم

عروسی ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با شیدا مقصودلو+عکس

عروسی ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو: عکس های منتشر شده از همسر ایرانی ژوزه مورایس سرمربی سپاهان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این تصاویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به تازگی با دختری به نام شیدا مقصودلو ازدواج کرده است. سرمربی تیم سپاهان ۳۲ سال […] http://www.vatanfa.com/?s=عروسی-ژوزه-مورایس-سرمربی-تیم-فوتبال-سپاهان-با-شیدا-مقصودلو+عکس