اشکال عکس این خانمه چیه!؟

آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر: مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر همراه شوید.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید: رهبری یا پیرو؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر، نشان می دهد که تنها ۲۰ درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان ۳ ثانیه ای اشکال اساسی تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی از دقت و تمرکز برخوردار باشند.

به دوستان خود نشان دهید که متخصص انجام چالش های تصویری هستید. شما فقط ۵ ثانیه فرصت دارید. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز یا آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر شما با تصویری طیبا اط یک خانم با کلاس مواجه هستید. بدون اینکه بیشتر فکر کنید سریع بید که این عکس چه اشکالی دارد؟ در واقع یک اشتباه کلی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: ۳ تفاوت دو تصویر مار و درخت را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر

وقت تمام شد. شاید ۳ ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر: کاملا درست است. در تصویر آینه زن دارای یک گردنبند مروارید است. در حالی که در واقعیت به گردن چیزی ندارد.

شاید بپسندید: اگر آدم جزئی بین باشی تمام شترهای تصویر را پیدا می کنی!

جواب آزمون شناسایی اشکال تصویر

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی اشکال تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

تست هوش: اگر ۱+۴=۱۰، ۲+۸=۲۰ و ۴+۱۶=۴۰ باشد ۸+۳۲=؟ چند می شود؟

آزمون تمرکز: با پیدا کردن ۳ تفاوت تصویر زن مهماندار، توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید!

 چیستان: نام استانی است که اگر حرف اولش را برداریم اسم یک رودخانه بدست می آید! 

معمای هوش ریاضی: آیا می توانید این معمای ریاضی را در ۶ دقیقه حل کنید؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اشکال-عکس-این-خانمه-چیه!؟