در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است

آزمون تصویری شناسایی عکاس: شما با کمک قدرت دید، تمرکز و دقت خود خواهید توانست این معما یا پازل تصویری را رمزگشایی کنید و در کمتر از ۵ ثانیه عکاس را شناسایی کنید. به این ترتیب قدرت درونی خود را آزاد کنید و در ۵ ثانیه عکاس پنهان زن را پیدا کنید.  بازی های فکری به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و همچنین سرگرم نگه داشتن شما هستند.

بازی های فکری همچنین آرامش بخش و تقویت کننده خلق و خوی باشد. این موضوع در چندین مطالعه انجام شده توسط محققان ثابت شده است. وقتی یک پازل را حل می کنید، مغز شما تولید دوپامین را افزایش می دهد، ماده ای شیمیایی که مسئول خلق و خوی شماست. بنابراین، ما با یک بازی فکری دیگر به شما کمک می کنیم تا مهارت های شناختی خود را تقویت کنید و روحیه خود را ارتقا دهید. آیا برای چالش آماده اید؟ پس با آزمون تصویری شناسایی عکاس و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدومیکی وضع مالی اش خرابه!؟

آزمون تصویری شناسایی عکاس

در تصویر بالا، زنی را می بینید که در مقابل دوربین قدیمی ایستاده است. او ژست گرفته است و منتظر است تا عکاس از او عکس بگیرد. اگر به محیط اطرافش نگاه کنیم، درختان، گل ها و درختچه های مختلفی را می یابیم. به نظر می رسد که او در یک پارک است و برای گرفتن یک عکس زیبا آماده می شود. اما اپراتور دوربین یا عکاس کجاست؟ زن مدل معروفی است و بدون عکاس نمی تواند عکسبرداری کند. آیا می توانید به او کمک کنید تا او را پیدا کند؟

بیایید این مسئله را به یک چالش تبدیل کنیم. تایمر را بر روی ۵ ثانیه تنظیم کنید و عکاس پنهان را در ۵ ثانیه پیدا کنید. اگر بتوانید این بازی فکری را در زمان کمتری حل کنید، بهتر است. اکنون آماده شوید و عینک خود را بیرون بیاورید. زمان شما از الان شروع می شود.  راه حل این بازی فکری را در انتهای این مطلب آورده شده است. قبل از دیدن پاسخ بهتر است بیشتر این آزمون را بررسی کنید.

شاید بپسندید: دانش ریاضی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت ۳۵÷۵×(۴ + ۹)=؟ ارزیابی کن!

آزمون تصویری شناسایی عکاس

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عکاس

همانطور که در بالا اشاره شد، شما وظیفه داشتید عکاس پنهان را در عرض ۵ ثانیه پیدا کنید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید و تمایل دارید بیشتر تلاش کنید، می توانید زمان بیشتری را برای رمزگشایی آزمون صرف کنید. در صورت تمایل به دیدن پاسخ می توانید عکس پایین را مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عکاس: تصویر علامتگذاری شده در تصویر زیر ارائه شده است. این تصویر مربوط  اویل قرن بیستم میلادی است و در آن زمان برخی شرکت ها چنین تصاویری را برای بررسی دقت و تمرکز مخاطبان خود ارائه می کردند.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

جواب شناسایی عکاس

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دانلود فیلم

در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است

آزمون تصویری شناسایی عکاس: شما با کمک قدرت دید، تمرکز و دقت خود خواهید توانست این معما یا پازل تصویری را رمزگشایی کنید و در کمتر از ۵ ثانیه عکاس را شناسایی کنید. به این ترتیب قدرت درونی خود را آزاد کنید و در ۵ ثانیه عکاس پنهان زن را پیدا کنید.  بازی های فکری […] http://www.vatanfa.com/?s=در-حالی-که-زن-ژست-گرفته،-عکاس-مفقود-است