خطای تصویر را پیدا کنید

آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز: چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماها تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

برخی از کسانی که تشویق شدند که این چالش را مورد امتحان قرار دهند، متوجه خواهند شد که این چالش، سلول های خاکستری آن ها را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد. اگر چشمان خود را کاملا باز نگه دارید، چندان سخت نخواهد بود. آنچه شما باید پیدا کنید یک اشتباه در تصویر اسکیت باز در  پازل تصویری است. با آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز و مجله خبری چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گرگی که در کمین گوسفندان، خودش را در مزرعه پنهان کرده است را پیدا کنید!؟

آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز

امروز با یک چالش تصویری روبرو خواهید بود که در پلتفرم های اجتماعی مختلف به دلیل روش منحصر به فرد خود برای پنهان کردن خطای فاجش بسیار معروف است. این چالش تصویری به دلیل پیچیدگی و همچنین محک زدن صبر افراد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به تصویر با دقت نگاه کنید. برای حل این آزمون ۲۰ ثانیه وقت دارید.

همانطور که اشاره شد، پیدا کردن خطا در آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز، آسان نخواهد بود. زیرا برای کاربران فیس بوک بسیار چالش برانگیز بود. به عنوان اولین سرنخ، توجه داشته باشید که اگر آن شما خطا را پیدا نکتید، به احتمال زیاد اسکیت باز تصادف خواهد کرد.

خطا را نتوانستید پیدا کنید. تصویر مرد جوان را مرور کنید، اگر به جزئیات دقت کنید، جنبه ای را پیدا خواهید کرد که اصلاً خوب پیش نمی رود. در صورت نیافتن جزئیات به تمام جزئیات دقت کنید. اگر بتوانید آن را حل کنید این تست تصویری در پایان مهارت های زیادی به شما می دهد. اگر واقعاً نمی توانید آن را ببینید، ما راه حل را به شما ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: میراث پیرمرد برای پسرانش | میراث بی ارزشی که سبب پولدار شدن بچه هاش شد!

آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز

شما تصویر را مرور کردید و جوابی پیدا نکردید، اما نگران نباشید. ماموریت ما این است که پاسخ هدفی را که برای آن به اینجا آمده اید به شما آموزش دهیم. باز هم باید به شما بگوییم که تعداد بسیار کمی از کسانی که به پاسخ صحیح رسیده اند، ناامید نشوید و نگاهی به آنچه برای شما داریم بیاندازید.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا چالش تصویری را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع تصاویر ادامه دهید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد رستوران، موجود فضایی است!؟

جواب شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه ریاضی ات خوبه، سریع بگو جواب عبارت فوق چند می شود!؟

آزمون هوش: چه نکته ای درتصویر مدرسه شبانه روزی وجود دارد!؟

مردی که سه زن داشت |حکایت مردی که خواست همسرانش را فریب دهد، اما خودش به فنا رفت!

داستان شوکت خانم و کریم خان زند: داستان واقعی با پایانی خوش و شگفت….



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

خطای تصویر را پیدا کنید

آزمون شناخت اشتباه تصویر اسکیت باز: چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های […] http://www.vatanfa.com/?s=خطای-تصویر-را-پیدا-کنید