۱۰  مدل ترند کفش زنانه ۱۴۰۳ مناسب برای استایل شیک و بهاری

کفش های ترند ۱۴۰۳: تا عید نوروز چیزی باقی نمانده و در حال نزدیک‌شدن به سال ۱۴۰۳ هستیم. شروع سال جدید، بهترین زمان برای تغییر استایل است. شما می‌توانید با ایده‌های جدید و آشنایی با ترندهای روز دنیای مد، تحولی شگفت‌انگیز به استایل و سبک پوشش خود بدهید. برای اینکه سال نو را با قدم‌هایی استوار شروع کنید، یک جفت کفش تازه، گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسد!

اگر به دنبال اضافه کردن سبک جدیدی از کفش به جاکفشی خود هستید و درعین‌حال نمی‌دانید که این تغییر استایل را از کجا شروع کنید، همراهی با ما به شما در بهترین انتخاب و خرید ممکن کمک می‌کند. ما در این مطلب دنیای مد ۱۰ مورد از ترندهای برتر کفش زنانه ۱۴۰۳ از کفش‌های ساتن گرفته تا کفش‌های تخت و بدون پاشنه و مدل‌های دیگری را برای معرفی به شما، آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: پوشیدن کفش پاشنه بلند خوبه یا بد + ۶ نکته جالبی که نمی دانستید!

۱. کفش زنانه Slouchy Silhouettes

دوران چکمه‌های تنگ که به‌سختی می‌توانستید، آن‌ها را از مچ پای خود را بالا بکشید، گذشته است. اکنون فرصت نمایش کفش‌هایی با فرم یا سیلوئت شلخته است! البته که ما از عملی بودن این تغییر در ترندهای کفش استقبال می‌کنیم. استایل اسلوشی با همان استایل شلخته در بین جوانان به سرعت در حال محبوبیت روزافزون است زیرا علاوه بر حس راحتی و جسارت، می‌توان آن را به روش‌های مختلف استایل کرد بنابراین امکانات لباس و کفش شما بی‌پایان خواهد بود. برای خرید انواع ست کیف و کفش زنانه مجلسی برای سال جدید، می‌توانید از این راهنما که شامل انواع کفش زنانه ۱۴۰۳ است، استفاده کنید. کفش‌هایی با سیلوئت شلخته را می‌توانید با یک شلوار جین گشاد یا حتی جوراب‌شلواری زنانه و یک ژاکت اورسایز استایل کنید.

۲. کفش پاشنه گربه‌ای یا Kitten Heels

کفش های ترند ۱۴۰۳، یکی از مدل‌هایی که همیشه مد روز است کفش پاشنه گربه‌ای است که در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع موجود هستند. این مدل کفش‌ها در بین طرفداران مد در همه جای دنیا دارای محبوبیت روزافزون هستند. توصیه می‌کنیم که در سال جدید هنگام خرید کفش زنانه، یک جفت از کفش Kitten Heels را خریداری و در جاکفشی خود جا دهید زیرا به شما برای رسیدن به یک استایل کلاسیک و جذاب کمک می‌کند.

کفش های ترند ۱۴۰۳

۳. کفش زنانه Patent براق

کفش High-Shine Patent کفش‌های چرمی براقی هستند که می‌توانند هر نوع استایلی را دگرگون کنند. اگر به دنبال یک تیپ زنانه چشمگیر و تأثیرگذار هستید، کفش‌های براق گزینه‌های مناسبی هستند. کفش پتینت براق را هم با استایل رسمی و کژوال می‌توانید به پا کنید. در استایل رسمی می‌توانید آن را همراه با یک مانتو و شلوار ساده ست کنید. اگر قصد دارید به مهمانی یا جشن بروید، پیشنهاد می‌کنیم که کفش Patent براق خود را با یک لباس کوتاه ماکسی زنانه هماهنگ کنید.

۴. کفش ساتن

کفش های ترند ۱۴۰۳، کفش زنانه ۱۴۰۳ از جنس Satin یا ساتن می‌تواند زنانگی بیشتر را همراه با حس لطافت و جذابیت به ظاهر شما اضافه کند، بنابراین جای تعجب نیست که در سال جدید دوباره به یکی از ترندهای روز کفش تبدیل شده است. استایل خود را با یک جفت پاشنه گربه‌ای ساتن رنگی کامل کنید. همچنین می‌توانید از انواع صندل‌های ساتن و کفش‌های مجلسی ساتن برای یک تیپ زنانه مجلسی استفاده کنید.

کفش های ترند ۱۴۰۳

۵. کفش Prada loafer

اگر سال گذشته عاشق مدل‌های مختلف کفش لوفر پرادا شدید، نگران نباشید زیرا این مدل کفش‌ها هنوز هم بسیار شیک و یکی از ترندهای اصلی کفش در سال جاری هستند. کفش لوفر پرادا یا کفش‌های مدرسه جزو مدل‌های بسیار راحت و درعین‌حال جذاب برای نوجوانان هستند. شما می‌توانید یک جفت کفش لوفر پرادا را دامن کوتاه یا یک شلوار مشکی تنگ ست کنید.

۶. کفش‌هایی با جزئیات زنانه

زیبایی زنانه برای اولین بار در بهار سال گذشته خود را به صورت جزئیات تزیینی در لباس و اکسسوری‌ها نشان داد و به سرعت به یک ترند محبوب تبدیل شد. تاکنون هیچ نشانه‌ای از توقف به‌عنوان یک روند پرطرفدار در سال آینده را از خود نشان نداده است. اگر با این جزئیات آشنا نیستید، باید بگوییم که همه چیزهای زنانه و رمانتیک را در بر می‌گیرد و ترکیبی از تور، روبان، ساتن و غیره را در بر می‌گیرد.

کفش های ترند ۱۴۰۳، با یک جفت پاشنه پاپیونی صورتی با این ترند جذاب و رمانتیک همراه شوید. همچنین می‌توانید یک جوراب‌شلواری توری زیبا به پا کنید تا ظاهر شیرین شما کامل شود.

۷. کفش مش مجلسی

اگر به دنبال کفش مهمونی ۱۴۰۳ برای خود هستید، ما کفش مش را پیشنهاد می‌کنیم. این روزها کفش‌های مش لحظات مهمی را سپری می‌کند و فراتر از لباس‌های مهمانی گسترش می‌یابد تا وارد قلمرو کفش‌های شیک و بی‌نقص مجلسی شود. یک کفش مش مجلسی که با جزئیاتی مانند کریستال‌های ریز و ظریف کار شده است، به استایل شما ظرافت و زیبایی می‌بخشد.

۸. کفش زنانه تخت

کفش های ترند ۱۴۰۳، یکی از ترندهای سال جدید، انواع کفش‌ها با کفی تخت هستند. یک کفش تخت نوستالژیک و شیک تقریباً با هر چیزی به خوبی جفت می‌شود. شما می‌توانید یک جفت کفش تخت را با سبک‌هایی که شامل جزئیات خیره‌کننده و تزیینات ظریف هستند، هماهنگ کنید.

کفش های ترند ۱۴۰۳

۹. کفش کتانی سفید

وقت آن رسیده است که کفش‌های کتانی بزرگ خود را با حداقل یک جفت کفش کتانی راحت و مینیمال عوض کنید. قطعاً یکی از بزرگ‌ترین ترندهای بهار و تابستان سال ۱۴۰۳، کفش‌های کتانی سفید بکر و ساده است. این نوع کتانی برای هر موقعیت و هر نوع استایلی می‌تواند مناسب باشد. خرید کفش اسپرت دخترانه یکی از کارهایی است که باید برای پیوستن به ترندهای سال جدید انجام دهید.

۱۰. صندل تخت زنانه

کفش های ترند ۱۴۰۳، سال ۱۴۰۳ ترند کفش‌های شیک زنانه خواهد بود. صندل‌های پلت فرم بسیار شیک هستند. مطمئناً پس از گرم شدن هوا، آن‌ها را بیشتر خواهید دید. یک دمپایی یا صندل مینیمالیستی که برای ساحل یا استخر عالی است، شما می‌توانید صندل تخت خود را با سارافون موردعلاقه‌تان به تن کنید.

بیشتر بخوانید: مدل کفش زنانه ۱۴۰۳: امسال عید این کفش ها مده!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۱۰- مدل-ترند-کفش-زنانه-۱۴۰۳-مناسب-برای-استایل-شیک-و-بهاری