گرمای هوا سخت‌ترین قسمت «دست ناپیدا» بود

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انسیه شاه حسینی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی دست ناپیدا بیان کرد: ساخت فیلم سینمایی دست ناپیدا حدود سه ماه طول کشید. پیش تولید این اثر به دلیل اینکه ما باید در حاشیه کارون خاطرات ۴۰ سال پیش را زنده می‌کردیم طول کشید چون گذشت زمان باعث شده بود تا تمام کاربری‌ها و دکور‌ها عوض شوند و تمام قسمت‌هایی که خانم‌ها در گذشته لباس می‌شستند به نیزار تبدیل شده بود؛ بنابراین ما نیاز داشتیم که دوباره آن فضا را بسازیم.

وی ادامه داد: از این جهت پیش تولید ما خیلی طولانی بود و طول کشید. در دمای تیر و مرداد ماه خیلی تلاش کردیم تا آن فضای قدیمی را ایجاد کنم که از این نظر دچار چالش بسیاری شدیم و اسکله زدیم و هنگامی که همه چیز فراهم شد با عشق کار را شروع کردیم.

شاه حسینی گفت: ما در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور تصویر برداری داشتیم و در اوج گرمای ۵۰ درجه بودیم. گرما سخت‌ترین قسمت کار بود اما همه کار سراسر عشق بود. لوکیشن تصویر برداریمان در حاشیه کارون و در روستای اطراف اهواز بود.

شاه حسینی درباره فیلم بیان کرد: مولوی می‌گوید که دست ناپیدا گریبان می‌کشد، ما پی دست و گریبان می‌رویم اما من می‌گویم دست نا پیدا گریبان می‌کشد عاشق خود را به میدان می‌کشد. قصه فیلم ما اینگونه است.

فیلم دست ناپیدا

گفتنی است که معصومه بافنده، سومان ریکیتا، نسرین احمدخانی، اعظم سادات موسوی و زیبا عسکری از بازیگران دست ناپیدا هستند و در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: در سال‌های ابتدایی جنگ یک زن خبرنگار با عده ای زن ایثارگر آشنا شده و سرنوشتش دچار تغییر می‌شود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=گرمای-هوا-سخت‌ترین-قسمت-«دست-ناپیدا»-بود