تغییر چهره کیان سریال دیوار به دیوار پس از ۷ سال+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی مهسا طهماسبی: وی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در ۹ آبان ۱۳۷۲ در کرج به دنیا آمد. او از ۲۲ سالگی با اجرای تئاتر به عرصه هنر راه یافت و اولین تجربه بازیگری مهسا طهماسبی در تلویزیون به سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم برمی گردد که نوروز ۱۳۹۶ پخش شد و او در آن زمان ۲۴ سال سن داشت.

طهماسبی حرفه بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۹۴ در فیلم سینمایی ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شقایقی به ایفای نقش پرداخت. در ادامه این ب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مهسا طهماسبی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی اصالتا بابلی است و در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده است. مادر و پدر مهسا طهماسبی اختلاف سنی کمی با دخترشان دارند. مادر این بازیگر بی حاشیه ،حسابدار بوده است. مهسا طهماسبی فقط یک برادر دارد که چند سالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است. جالب است بدانید که مهسا طهماسبی برادرزاده مائده طهماسبی از بازیگران سرشناس تلویزیون است و فرهاد آئیش هم شوهر عمه اش است.

تحصیلات

علاقه بـه سینما همیشه با مهسا طهماسبی بوده اما در دوره دبیرستان وارد مدرسه فرزانگان شد و در رشته تجربی درس خواند. او می خواست جراح قلب شود اما هنگام ورود به دانشگاه از تصمیمش منصرف شد و بـه خانواده‌ اش گفت که یا هنر می خواند و یا ترک تحصیل می کند! نهایتا مهسا به تحصیل در زمینه هنر پرداخت و موفق شد لیسانس رشته تئاتر را با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران بگیرد.

بیوگرافی مهسا طهماسبی

ازدواج و همسر

مهسا طهماسبی از هنرمندان متاهل کشورمان است که در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۹۹ وقتی ۲۷ ساله بود خبر نامزدی اش را رسانه ای کرد و در تاریخ اول تیر ۱۴۰۰ مراسم ازدواج شان برگزار شد. همسر مهسا طهماسبی امیر سرچمی نام دارد که اطلاعات زیادی درباره او در دست نیست و فقط می دانیم که متولد اردیبهشت است. مهسا طهماسبی در رابطه با ازدواجش در اینستاگرام خود نوشت: «خوش تر از دوران عشق ایام نیست. بامداد عاشقان را شام نیست. تا همیشه عاشقتم. مبارکمون باشه»

بیوگرافی مهسا طهماسبی

بارداری

مهسا طهماسبی بازیگر جوان در سریال برف بی صدا می بارد نیز بازی کرده است که در آن زمان ماه های آخر بارداری اش را می گذراند. نهایتا دختر مهسا طهماسبی در تابستان به دنیا آمد. نام او لئا است.

مهسا طهماسبی در دوران بارداری برای دخترش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

برای دختر تابستانیم …

زیبای مادر

این دنیا با همه سیاهیش و سختیش زیباترین تجربه تو‌ خواهد شد. امیدوارم لحظه، لحظه‌اش را مزه کنی و از شیرینیش لذت ببری. سختی‌هاش رو پشت سر بذاری و انسان مهربانی باشی.

من و پدرت بی صبرانه منتظر آمدنت هستیم. دوستت دارم، مادرت مه‌سا …

همچنین مهسا طهماسبی به مناسبت تولد یک سالگی دخترش با انتشار عکس زیر در اینستاگرام نوشت:

از وقتی یادمه دوست داشتم مادر شم. دوست داشتم بچه اولم دختر باشه. دوست داشتم اختلاف سنیم با بچم کم باشه. درست یک سال شد که من به هر سه تا آرزوم رسیدم. دختر من حالا یک سالش شد و من خوشحال ترین و خوش شانس ترین و خوشبخت ترین مادرم. تولدت مبارک یکی یک دونه مادر

مهسا طهماسبی در یک پست احساسی دیگر در اینستاگرام خطاب به دخترش نوشت: لئا سرچمی ممنونم منو مادر کردی!

بچه دار شدن مهسا طهماسبی

ورزش موردعلاقه

مهسا طهماسبی علاوه بر بازیگری به ورزش نیز می پردازد و ورزشکار است؛ او در دوران مدرسه بـه شکل حرفه‌ای بسکتبال بازی می کرد و در کنار آن به ورزش های والیبال و هندبال نیز علاقه دارد. مهسا طهماسبی حتی تجربه فوتبال و دروازبانی را هم دارد که با توجه بـه مشغله کاری اش در حال حاضر فقط بـه باشگاه بدنسازی می رود.

نحوه ورود مهسا طهماسبی به عرصه بازیگری

مهسا طهماسبی کار بازیگری را همان طور که پیش تر گفتیم با تئاتر و پیش از ورود به دانشگاه آغاز کرد. این خانم بازیگر در دوران دانشجویی در ۳ فیلم سینمایی کـه دوتای آنها ایرانی بود و یکی از آنها فیلمی بود برای شبکه آرته و محصول مشترک ایران و فرانسه بازی کرد. عوامل این فیلم ازجمله کارگردان آن فرانسوی بودند. او تجربه همکاری با سینماگران خارجی را در این فیلم کسب کرد و به گفته خودش فضای صمیمانه و خوبی که بر آن حاکم بود به عنوان اولین تجربه فیلمی اش بسیار عالی بود.

بیوگرافی مهسا طهماسبی

فعالیت های هنری

در ادامه با سریال ها و فیلم های سینمایی با هنرنمایی مهسا طهماسبی آشنا خواهید شد.

فیلم سینمایی

  • دوئت ۱۳۹۴
  • ماه در جنگل ۱۳۹۴
  • قانون مورفی ۱۳۹۷
  • انفرادی ۱۴۰۰

سریال تلویزیونی

  • دیوار به دیوار ۱ / ۱۳۹۴
  • دیوار به دیوار ۲ / ۱۳۹۶
  • کامیون ۱۳۹۸
  • برف بی صدا می بارد ۱۴۰۱-۱۴۰۰

نمایش و تئاتر

درباره اسامی نمایش ها و تئاترهایی که مهسا طهماسبی در آنها بازی کرده است اطلاعاتی در دست نیست.

عکس های جدید مهسا طهماسبی

 

بیوگرافی مهسا طهماسبی

 

بیوگرافی مهسا طهماسبی

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=تغییر-چهره-کیان-سریال-دیوار-به-دیوار-پس-از-۷-سال+عکس-و-بیوگرافی