ایفای نقش در «شه‌سوار» سخت بود

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گیتی قاسمی بازیگر فیلم سینمایی شه‌سوار با حضور در جشنواره چهل و دوم فجر گفت:  فیلم خیلی به دل من نشست و امیدوارم مخاطبمان هم فیلم را دوست داشته باشد، به خصوص اینکه خودم اولین باری بود که فیلمی اینگونه از خود دیدم و لذت بردم. بنظرم به طور کلی کار در آمده بود.

وی درباره کاراکتر خود در فیلم شه‌سوار بیان کرد: ایفای نقش چنین کاراکتری برایم سخت بود اما فکر می‌کنم با تلاشی که داشتم کارم خوب بود.

قاسمی افزود: تمام سکانس‌‌هایم حسی بودند و  این حسی بودن اندکی برایم سخت بود. اینکه در نقش‌هایم در آشپزخانه یا در طویله بودم هم کمی برایم دشوار بود‌.

وی درباره لوکیشن فیلمبرداری گفت: لوکیشن ما در یک روستا نبود و ما در جایی بودیم که روستا نبود اما طراح صحنه دکورها را طوری زد که شبیه به روستا به نظر می‌رسید‌‌.

فیلم سینمایی شه‌سوار کاری از حسین نمازی است که مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هومن برق نورد،   هادی کاظمی، عباس جمشیدی فر و گیتی قاسمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: به دنبال درگذشت عموی خانواده در جریان برگزاری عروسی که چندبار بهم خورده‌است، خانواده او قصد پنهان کردن این خبر را دارند.

گیتی قاسمی در آثار سینمایی همچون شه‌سوار، خروج، متری شیش و نیم، آقای سانسور، سرطان، ویلایی‌ها چارشنبه، امروز، حراج و جا به جا به ایفای نقش پرداخته است و بازی در فیلم‌های تلویزیونی پیامک از دیار باقی، رستگاران، جراحت، پایتخت ۱، چک برگشتی، مخمصه، کامیون،زیرخاکی ۲ و۳ را در کارنامه هنری خود دارد.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=ایفای-نقش-در-«شه‌سوار»-سخت-بود