امیدوارم برای آثار بعدی‌ تجربه جدیدی کسب کنم/ نمی‌دانم فیلم بعدی‌ام از چه جنس و گونه‌ای است



بهروز شعیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهروز شعیبی کارگردان سینما با حضور در جشنواره فیلم فجر درباره در پیش گرفتن سبک آغاز باز برای آثار بعدی خود گفت:  امیدوارم که برای آثار بعدی بتوانم تجربه جدیدی را کسب کنم. در واقع همیشه اتفاقات خوب فیلم‌ها در گذشته ام برایم همینطور بوده است که باعث نشده تا همان روال را مجددا تکرار کنم. 

وی ادامه داد: امیدوارم باز هم برای مخاطب فیلم بسازم و در ارتباط با مخاطب انسان موفقی باشم؛ اما اینکه فیلم بعدی ام چه جنس و گونه‌ای داشته باشد نمی‌دانم و باید ببینم تا آن زمان حال و هوا چگونه است.

شعیبی در پاسخ به این سوال که تفاوت این کار با کارهای قبلتان را در چه چیزهایی می‌بینید؟ بیان کرد: تفاوت این اثر با آثار قبلی‌ام را در خیلی چیزها می‌بینم.

آغوش باز به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی بهروز شعیبی است. این اثر ششمین فیلم بهروز شعیبی است که برای نخستین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

این فیلم سینمایی سه داستان عاشقانه را روایت می‌کند؛ سه زوج که در فراز و نشیب‌های عاطفی فرصت پیدا می‌کنند تا برای عشق تعریف جدیدی پیدا کنند.

حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، وحید نفر، علی عطایی،  روژین فاطوری‌فر، ساینا توکلی، میثم نوروزی، سهیل هژبر، مسعود خانی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی، هاتف شعیبی و نفس نکی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شایان ذکر است بدون قرار قبلی، سیانور، پرده نشین‌ و آخرین روز سال از دیگر آثار کارگردانی بهروز شعیبی است.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=امیدوارم-برای-آثار-بعدی‌-تجربه-جدیدی-کسب-کنم/-نمی‌دانم-فیلم-بعدی‌ام-از-چه-جنس-و-گونه‌ای-است