ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟


ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟

 ثبت شرکت در ایران، همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر  است. مخصوصا اگر امور اداری ثبت شرکت را از طریق موسسات حقوقی که کارشناسان مجرب دارند، برون سپاری کنید. از طریق دولت الکترونیک، می توان به بسیاری از سازمان ها و ادارات چه در دولت و چه در بخش قوه قضاییه، دسترسی داشت و نیازی به مراجعه حضوری به منظور تسلیم مدارک و پرداخت حضوری هزینه های خدمات بر اساس تعرفه های دولتی، نداشت. خواه امور بیمه و مالیات باشد، خواه امور ثبت شرکت و ثبت برند و ثبت شرکت مسئولیت محدود و غیره.

 

ثبت شرکت که یک نیاز مهم برای فعالان کسب و کار و کارآفرینان و مشتاقان توسعه محصول و برند به شمار می رود، اقدامی فرصت آفرین و ارزش آفرین به شمار می رود. شما با ثبت شرکت می توانید در مناقصات میلیاردی نهادهای دولتی و عمومی و شهرداری های سراسر کشور شرکت کرده و از گردش مالی صدها هزار میلیاردی این مناقصات که در حوزه های مهندسی تا خدمات برگزار می شوند، بهره مند شوید و اشتغال زایی کنید.

 

با ثبت شرکت می توان همه یا بخشی از سهام شرکت با تجربه و خوش سابقه را به سرمایه گذاران داخلی و خارجی فروخت و درآمد زایی نمود. از طرفی، تسهیلات و معافیت های بانکی و مالی و مالیاتی و بیمه ای، در اختیار شرکت ها قرار می گیرد که اشخاص حقیقی از آن بی بهره هستند.

ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟

اگر به دنبال دریافت روادید شنگن یا روادید مولتی پل ۵ ساله کانادا هستید یا قصد مهاجرت به خارج از کشور به عنوان سرمایه گذار یا موسس استارتاپ دارید، ثبت شرکت در ایران، می تواند رزومه شغلی را به منظور اپلای مهاجرت در کشورهای مهاجر خیز جهان، تقویت کرده و شانس دریافت ویزای مهاجرتی و ویزای گردشگری و ویزای تجاری شما را افزایش دهد.

 

چرا که یکی از نیازمندی های مهم سفارتخانه ها در پروسه ویزا، ارائه مدارکی دال بر تمکن مالی و دلایل بازگشت به کشور مبدا پس از سفر به کشور مقصد است.با ثبت شرکت و فعال کردن آن، می توان صاحب یک دارایی ناملموس شد و در پروسه اپلای ویزا و امور مهاجرتی، از آن به عنوان یک دارایی قدرتمند و قابل راستی آزمایی استفاده کرد.

 

هم چنین افتتاح حساب، تامین سرمایه، ایجاد شعبه و تاسیس نمایندگی در خارج از کشور، برای یک شرکت ثبت شده در ایران به  مراتب آسان تر و سریع تر از یک شخص حقیقی است که صرفا کارت بازرگانی دارد.ثبت شرکت در ایران، توسط اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک که زیر نظر قوه قضاییه جمهوری اسلامی فعالیت می کند صورت می گیرد.

 

لذا امور مربوط به شرکت ها و تغییرات مربوطه و تبدیل آن ها مثلا از مسئولیت محدود به سهامی خاص و ورود و خروج هیات مدیره و موسسان و غیره، مقولاتی است که زیر قوه قضاییه انجام می شود و ربطی به ادارات دولتی مثل وزارت صمت یا وزارت دادگستری ندارد.

 

به منظور اطلاع از شخصیت های حقوقی  ثبت شده و مشاهده تغییرات ماهانه یا سالانه آن ها و اطلاع از اسامی و موضوعات اساسنامه شرکت ها، می توانید به سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی در نشانی RRK.ir مراجعه کنید و اطلاعات لازم را اخذ کنید. برای ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن، یکی از راهکارهای پیش رو این است که اول بررسی کنید که آیا اسامی پیشنهادی مورد نظر شما، امکان ثبت دارند یا خیر.

 

امورات ثبت شرکت از طریق سایت اداره کل ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد به صورت اینترنتی قابل انجام و پیگیری است. کافی است به وب سایت دولتی: https://sherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و از طریق میز خدمات الکترونیک ، در جریان انواع و اقسام کارهایی که از طریق این درگاه دولتی می توان برای ثبت انواع شرکت ها انجام داد، قرار بگیرید.

 

حتی بعدا برای دریافت پلمپ دفاتر قانونی و انجام تغییرات مربوطه و هم چنین ثبت موسسه غیر تجاری و صندوق سرمایه گذاری و شرکت های تضامنی، بایستی خود شما یا وکیل شما به این درگاه مراجعه کند و با پرداخت هزینه های مشخص، امورات را دنبال کند.

ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟

همان طور که ملاحظه می کنید، مدتی است که ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن در ایران امکان پذیر شده است و بر خلاف سابق که صفر تا صد امور، حضوری و با نامه نگاری مکتوب و تکمیل فرم های کاغذی صورت می گرفت، اکنون با فرآیندهای اینترنتی بدون کاغذ روبرو هستیم  که کار را بسیار  آسان و سریع کرده است.

 

برای استفاده از بسیاری از سایت های دولتی باید ضد فیلتر خود را غیر فعال کنید.ثبت شرکت یعنی تاسیس یک شخصیت حقوقی. برای ثبت در کوتاه ترین زمان ممکن بایستی به بخش تاسیس یک شخصیت حقوقی مراجعه کرد که تصویر صفحه نخست این بخش در عکس زیر نشان داده شده است.

ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟

بایستی روی گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و سپس ادامه را بزنید. صفحه  ای که تصویر  آن را در عکس زیر  مشاهده می کنید به نمایش در می آید.طبق منوی آبشاری به نمایش درآمده در تصویر فوق، شما در ایران می توانید شخصیت حقوقی به صورت یکی از موضوعات فوق الذکر، تاسیس کنید.

ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟

از مسئولیت محدود تا تعاونی سهامی عام  که هر یک شرایط و مدارک مخصوص به خود را نیاز دارد.برای تاسیس در کوتاه ترین زمان، باید از طریق درگاه بالا، مسیر را دنبال  کنید. اما پیش از همه بایستی نام ، شرکای قابل اعتماد، میزان وظایف و مسئولیت و سهام هر شریک و موضوع فعالیت شخصیت حقوقی مشخص شود.

 

بهترین است اساسنامه و اظهارنامه و صورتجلسه مجمع زیر نظر مشاوران حقوقی مجرب و کارآزموده تکمیل شود. به همین خاطر، برون سپاری خدمات حقوقی مثل امور مالیاتی، یک نیاز ضروری در اقتصاد ایران عصر ۱۴۰۰ است.

 

فرآیند تاسیس یک مجموعه حقوقی در ایران معمولا ظرف ۳۰ روز انجام می شود. بایستی پس از تاسیس مسائل کد اقتصادی و مالیاتی هم در نظر داشته باشید و صرفا به یک تاسیس ، بسنده نکنید چون بار حقوقی به دنبال خواهد داشت.

 

ثبت شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن چگونه است؟

 ثبت شرکت در ایران، همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر  است. مخصوصا اگر امور اداری ثبت شرکت را از طریق موسسات حقوقی که کارشناسان مجرب دارند، برون سپاری کنید. از طریق دولت الکترونیک، می توان به بسیاری از سازمان ها و ادارات چه در دولت و چه در بخش قوه قضاییه، دسترسی داشت […] http://www.vatanfa.com/?s=ثبت-شرکت-در-کوتاه-ترین-زمان-ممکن-چگونه-است؟