لاغری سریع بدون ورزش + موثرترین راهکار ها


لاغری سریع بدون ورزش + موثرترین راهکار ها

برای لاغر شدن راه‌های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها ممکن است زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه نیاز داشته باشند. به عنوان مثال ورزش کردن یکی از راه‌هایی است که قطعاً منجر به کاهش وزن می‌شود اما ممکن است مدت زمان بسیار زیادی طول بکشد. به همین دلیل راه‌هایی برای لاغری سریع ایجاد شد و توجه بسیاری از افراد را جلب کرد. در این مقاله به راهکار‌هایی برای لاغری سریع بدون ورزش پرداخته شده است.

لاغری سریع بدون ورزش + موثرترین راهکار ها

راه‌های کاهش وزن و لاغری سریع

ورزش و رژیم

به طور کلی در کنار ورزش که یکی از راه‌های بلندمدت برای کاهش وزن است، راه‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. رعایت یک رژیم غذایی خاص یکی از محبوب‌ترین راه‌ها است که افراد برای لاغری امتحان می‌کنند. با این حال رژیم غذایی به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست و در صورتی که با ورزش همراه نباشد، می‌تواند باعث رسیدن زیان‌های مختلفی به بدن انسان شود. بدیهی است که رژیم گرفتن به صورت خودسرانه و بدون مراجعه به پزشک می‌تواند خطراتی جدی برای سلامتی داشته باشد. همچنین ورزش و رژیم گرفتن جزء راه‌های لاغری سریع محسوب نمی‌شوند.

 

دارو‌های کاهش وزن

رژیم و ورزش در کنار هم برای لاغری بلندمدت به افراد پیشنهاد می‌شوند. با این حال بسیاری از افراد وقت و حوصله کافی را برای گرفتن رژیم و ورزش کردن ندارند. به همین دلیل راه‌های مختلفی را برای لاغری سریع امتحان می‌کنند. یکی از این راه‌ها مصرف دارو‌های کاهش وزن است. دارو‌های کاهش وزن که در سال‌های اخیر نیز توجه افراد زیادی را جلب کرده‌اند، یکی از راه‌ها برای کاهش وزن نسبتاً سریع هستند. با این حال مصرف بی‌رویه یا خودسرانه این دارو‌ها ممکن است باعث رسیدن آسیب‌های زیادی به بدن انسان شود. همچنین به طور کلی مصرف این دارو‌ها به افراد توصیه نمی‌شود، زیرا می‌توانند عوارض جبران‌ناپذیری روی سلامتی انسان داشته باشند.

 

جراحی

با بلندمدت بودن رژیم و ورزش و عوارض زیادی دارو‌های کاهش وزن، راه دیگری برای لاغری سریع به مردم پیشنهاد شد. این راه جراحی چاقی است که انواع مختلفی دارد و هرکدام از انواع آن برای افراد خاصی مناسب هستند. هر یک از این جراحی‌ها ممکن است مزایا و معایب خاصی داشته باشند. با این حال در صورتی که نوع مناسبی از جراحی لاغری روی یک فرد با اضافه وزن انجام شود، عوارض آن به صفر می‌رسد.

 

انواع جراحی برای لاغری سریع

جراحی‌های زیادی وجود دارد که برای لاغری و کاهش وزن سریع توسط افراد مختلف امتحان می‌شود. این جراحی‌ها که روی بخش‌های مختلفی از بدن مانند معده، روده یا شکم انجام می‌شوند، باعث لاغری شکم و پهلو شده و وزن افراد را کاهش می‌دهند.

 

عمل بای پس معده

این عمل روی معده انجام می‌شود و دارای دو روش است که هر کدام به شکل خاصی انجام می‌پذیرند. در محبوب‌ترین روش جراحی بای پس معده، بخش بالایی آن توسط پزشک برش داده شده و باقی مانده آن به روده وصل می‌شود. در نتیجه میزان غذای دریافتی بدن کاهش یافته و وزن فرد کاهش می‌یابد. در روش دیگر عمل اسلیو معده است که بخش بسیار زیادی از معده برش داده می‌شود.

 

در این روش نزدیک به ۸۰ درصد از معده بریده می‌شود و تنها بخش بسیار کوچکی از معده در سیستم گوارشی فعالیت می‌کند. در نتیجه میزان مواد غذایی دریافتی توسط بدن به شدت کاهش یافته و انرژی مورد نیاز بدن از چربی‌های ذخیره شده آن تأمین می‌شود. این کار باعث لاغری سریع شده و کاهش وزن به سرعت اتفاق می‌افتد. با این حال عمل اسلیو معده دارای عوارض مختلفی است و افرادی که این روش را تجربه کرده‌اند، آسیب‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند. به همین دلیل عمل اسلیو معده به بسیاری از افراد توصیه نمی‌شود و تنها افرادی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند برای این عمل مناسب هستند.

 

جراحی پلیکاسیون معده

در این نوع از جراحی، به روش لاپاروسکوپی شامل تا زدن یک یا چند بخش از معده ودر نهایت بخیه کردن ان میباشد.حین عمل حدود۷۰درصد ازحجم کاسته شده  و موجب کاهش اشتها میشود .دراین حراجی هیچ بخشی ازمعده یا روده بریده یا برداشته نمیشود. این کار باعث می‌شود تا معده فرد کوچک‌تر شود و در نتیجه غذای کم‌تری وارد آن می‌شود و زودتر احساس سیری میکنید این عمل برای افرادی که اضافه وزن بسیار زیادی ندارند، مناسب است.

 

پیکرتراشی

این نوع از جراحی که در دسته جراحی‌های زیبایی نیز قرار می‌گیرد، روش‌هایی از جراحی است که افراد را به وزن و اندام‌ایده‌آل خود می‌رساند. این نوع از جراحی دارای دسته‌بندی‌ها و روش‌های مختلفی است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. با استفاده از پیکرتراشی می‌توان چربی‌های موضعی را که در بخش‌های مختلف بدن قرار گرفته‌اند، از بین برد و به تناسب اندام رسید.

 

بسیاری از افراد این نوع از جراحی‌ها را برای رسیدن به یک اندام متناسب امتحان می‌کنند. یکی از مزیت‌های پیکرتراشی نسبت به جراحی‌های دیگر، کم بودن عوارض آن است. در جراحی‌های دیگر احتمال آسیب رسیدن به اندام‌ها و بخش‌های مختلف بدن وجود دارد. همچنین ممکن است تا فرد به بیماری‌های مختلفی مانند دیابت مبتلا شود. با این حال این عوارض در جراحی‌های پیکر تراشی وجود ندارد و کم‌ترین آسیب به فرد می‌رسد. به همین دلیل افراد زیادی از این نوع از جراحی‌ها برای لاغری سریع استفاده می‌کنند.

 

این نوع از جراحی دارای انواع مختلفی است و می‌توان آن را بر اساس روش انجامش به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد. به طور کلی می‌توان گفت که عمل پیکرتراشی به ۹ روش مختلف قابل انجام است و هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. به همین دلیل ممکن است روش انجام جراحی نسبت به هر فرد متغیر باشد. در ادامه به بررسی انواع روش‌های جراحی پیکرتراشی پرداخته شده است.

 

لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از روش‌های انجام پیکرتراشی است. در این روش چربی‌های اضافی بدن از بدن خارج شده و از بین ‌می‌روند. در نتیجه فرد به اندام متناسبی می‌رسد و وزنش کاهش می‌یابد. در این روش برشی در بدن ایجاد نمی‌شود و تمام چربی‌ها از یک سوراخ که روی ناحیه مورد نظر ایجاد شده است، خارج می‌شوند. از این سوراخ یک کانول وارد بدن فرد شده و چربی‌ها از طریق آن خارج می‌شوند.

 

چربی‌های خارج شده می‌توانند برای فرم دادن به سایر بخش‌های بدن استفاده شوند. همچنین برای انجام این عمل لازم است تا فرد از سیگار و الکل دوری کند. لیپوماتیک یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای لاغری سریع بوده و برای بسیاری از افراد دارای اضافه وزن مناسب است.

 

لیپوست

لیپوست یکی از روش‌های مدرن است که می‌توان آن را زیرمجموعه لیپوماتیک در نظر گرفت. در این روش از تکنیکی به نام تی ال آ استفاده می‌شود. در لیپوست از یک دستگاه برای ایجاد لرزش‌های منظم استفاده می‌شود که با ایجاد حرکاتی دوره‌ای به صورت رفت و برگشت، چربی‌ها را از بافت‌های بدن جدا می‌سازد. با استفاده از این روش می‌توان از ایجاد ناهمواری در بدن به دلیل اجتماع چربی‌ها جلوگیری کرد. ممکن است استخراج کردن چربی‌ها با این روش جلسه‌های متعددی به طول بیانجامد. با این حال روش لیپوست از بی‌خطرترین روش‌های لاغری سریع است.

 

لیپوساکشن

در این روش برخلاف دو روش قبلی، برشی در ناحیه موردنظر ایجاد می‌شود. پس از این مرحله، چربی‌ها با استفاده از کانول و یک دستگاه مکش از بدن خارج می‌شوند. تفاوت دیگر لیپوساکشن با لیپوماتیک، این است که چربی‌هایی که با روش لیپوساکشن خارج می‌شوند، قابل استفاده در بخش‌های دیگر بدن برای فرم‌دهی نیستند. به دلیل این که چربی‌ها در این روش قبل از استخراج سوزانده می‌شوند و روش استخراج آن‌ها با گرما دادن است، امکان استفاده از آن‌ها در بخش‌های دیگر بدن وجود ندارد. از این روش برای لاغری سریع بخش‌های مختلفی از بدن مانند پا‌ها، سینه، پشت بدن، گردن و صورت استفاده می‌شود.

 

ابدومینوپلاستی

این روش برای لاغری سریع شکم و پهلو توصیه می‌شود. در صورتی که در ناحیه شکمی فرد، چربی زیادی وجود داشته و شکم فرد به حالت آویزان رسیده باشد، استفاده از لیپوماتیک برای لاغری ممکن نخواهد بود. در این شرایط از روش ابدومینوپلاستی استفاده می‌شود. این روش با ایجاد برشی در زیر شکم شروع می‌شود. پس از آن، چربی‌های شکم از آن برش خارج شده و پوست شکم از بالا به سمت پایین کشیده می‌شود. در نتیجه تمام چین و چروک‌های شکم نیز از بین می‌رود. خط برش محوی که روی شکم ایجاد می‌شود، با گذشت زمان از بین رفته و شکم فرد صاف و یکدست می‌شود.

لاغری سریع بدون ورزش + موثرترین راهکار ها

لیپولیزر

در این روش برای از بین بردن چربی‌ها از لیزر استفاده می‌شود که در نهایت منجر به خردکردن چربی بدن و ازبین بردن سلول های چربی می‌گردد. لیپولیزر برای لاغری شکم و پهلو، ران‌ها و بازو‌ها مناسب است. با این روش کلاژن‌سازی پوست نیز تحریک می‌شود، در نتیجه پوست دچار افتادگی نشده و از شل شدن آن جلوگیری می‌شود. قبل از انجام لیپولیزر مشاوره‌هایی با پزشک انجام می‌شود تا شرایط فرد برای انجام این جراحی مشخص گردد.

 

روش واترجت یا بادی جت

این روش نسبتاً جدیدتر است که با ساخته شدن دستگاه بادی جت به دنیای پزشکی معرفی شد و تحول بزرگی در عمل‌های زیبایی و استخراج چربی‌ها به وجود آورد. با استفاده از دستگاه بادی جت در این روش، چربی‌ها با استفاده از جریان آب با فشار بالا، از هم جدا شده و به تکه‌های زیادی تقسیم می‌شوند. سپس با استفاده از جریان آب به بیرون از بدن رانده می‌شوند. لاغری سریع با استفاده از روش واترجت در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. همچنین به دلیل این که این روش به صورت سرپایی انجام شده و در آن فرد بیهوش نمی‌شود، افراد زیادی برای لاغری سریع و رسیدن به اندام متناسب از آن استفاده می‌کنند.

 

روش اولترازد

در این روش برای خارج کردن چربی‌ها از بدن از امواج اولتراسوند استفاده می‌شوند. این امواج به چربی‌های زیرین بافت‌های بدن نیز می‌رسند. در روش اولترازد چربی‌ها به مایع تبدیل می‌شوند و پس از آن از بدن خارج می‌گردند. این امواج باعث کلاژن‌سازی نیز می‌شوند که از شل شدن و افتادگی ناحیه لاغر شده جلوگیری می‌کنند.لاغری سریع با این روش تضمین شده است و بسیاری از افراد با آن به نتیجه رسیده‌اند.

 

روش کرایولیپولیز

این روش یکی از روش‌های غیرتهاجمی در پیکرتراشی است که به پیکرتراشی سرد معروف است. در این روش دما بین -۵ و +۵ درجه سانتی گراد قرار دارد. سلول‌های چربی حساسیت زیادی به تغییر دما و دما‌های پایین دارند و در نتیجه زمانی که در این دما قرار گیرند، از بین ‌می‌روند. این روش کاملاً بدون خطر است و فرد هیچ دردی احساس نمی‌کند. از این روش برای آب کردن چربی‌های موضعی استفاده می‌شود.

 

پیکرتراشی با دستگاه اکسیلیس

برای لاغری سریع در دستگاه اکسیلیس از امواج رادیویی بهره گرفته می‌شود. با استفاده از این امواج چربی‌های ناحیه مورد نظر از هم جدا می‌شوند و پس از آن از بدن خارج می‌گردند. نتیجه استفاده از این دستگاه پس از عمل قابل رؤیت است و به همین دلیل فرد در سریع‌ترین زمان به اندام‌ایده‌آل خود می‌رسد. مناسب‌ترین افراد برای لاغری سریع با این روش، کسانی هستند که چربی‌های موضعی زیادی دارند. این چربی‌های موضعی با استفاده از دستگاه اکسیلیس کاملاً از بین ‌می‌روند. به عنوان مثال برای لاغری شکم و پهلو در افرادی که چربی‌ها در این قسمت‌ها جمع می‌شوند، از دستگاه اکسیلیس استفاده می‌شود.

لاغری سریع بدون ورزش + موثرترین راهکار ها

برای لاغری سریع و رسیدن به اندام‌ایده‌آل، می‌توانید به کلینیک مارال مراجعه نمایید. در این کلینیک قبل از انجام پیکر تراشی، یک اسکن سه بعدی رایگان از بدن شما گرفته می‌شود. با استفاده از این اسکن می‌توان فهمید که میزان بافت چربی در بدنتان چه قدر است و پس از انجام پیکر تراشی، نتیجه به چه شکل خواهد بود. همچنین با آنالیز این اسکن، بهترین روش عمل به شما توصیه می‌شود و هزینه عمل بر اساس این آنالیز تعیین می‌شود.

 

در این کلینیک متخصص‌ترین پزشکان در زمینه انواع عمل‌های زیبایی فعالیت می‌کنند و بهترین و بروزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده می‌شود. برای دریافت نوبت برای پیکر تراشی و انجام اسکن سه بعدی و آنالیز رایگان با شماره واتسپ ۰۹۱۲۰۴۰۸۸۹۰ تماس حاصل نمایید. برای دریافت مشاوره بهترین روش برای پیکرتراشی و رسیدن به اندام ایده آل به وب سایت کلینیک پیکرتراشی وی آی پی https://clinic-vip.com/side-slimming مراجعه کنید.

 

http://www.vatanfa.com/?s=لاغری-سریع-بدون-ورزش-+-موثرترین-راهکار-ها