درمان باکتریایی، اگزمای کودکان را بهبود می بخشد


درمان باکتریایی، اگزمای کودکان را بهبود می بخشد

در این پست از مجله سلامت جیران قصد داریم به بررسی تاثیر درمان باکتریایی در اگزمای کودکان بپردازیم. کودکان مبتلا به بیماری پوستی به نام اگزما از یک درمان تجربی با باکتری های زنده بهره مند شدند. این درمان علائم پوستی را در کودکان سه ساله بهبود بخشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بیماری اگزما می توانید به مقاله هر آنچه در مورد اگزمای پوستی باید بدانید می توانید مراجعه نمایید.

اگزما می تواند باعث خشکی، خارش و بثورات پوستی شود. مطالعات نشان داده اند که میکروب های روی پوست، مانند باکتری ها، ممکن است در این بیماری نقش داشته باشند. افراد مبتلا به اگزما معمولاً نسبت به افراد دارای پوست سالم دارای تعادل باکتری متفاوتی هستند.

محققان باکتری های زنده را به عنوان درمان اگزما آزمایش کردند. آن ها از باکتری هایی استفاده کردند که به طور طبیعی روی پوست یافت می شوند که Roseomonas mucosa نامیده می شود.

۲۰ کودک در این مطالعه وارد شدند. سن آنها از سه تا ۱۶ سال متغیر بود. محلولی حاوی باکتری های زنده روی پوست آنها اسپری شد که در آنجا تکه ای از اگزما داشتند. دو بار در هفته به مدت سه ماه اعمال شد. سپس، یک روز در میان برای یک ماه دیگر انجام شد.

تقریباً همه کودکان پس از درمان بیش از ۵۰ درصد علائم خود را بهبود دادند. بیشتر آنها برای مدیریت این بیماری به داروی کمتری نیاز داشتند. آنها همچنین خارش کمتر و کیفیت زندگی بهتری را گزارش کردند.

دانشمندان بهبودهایی را در توانایی پوست برای آب بندی رطوبت پیدا کردند. این درمان همچنین به جلوگیری از موادی که می توانند باعث واکنش های آلرژیک شوند کمک کرد.

بیشتر کودکان در این مطالعه بهبودهای قابل توجهی را در پوست و سلامت کلی خود پس از درمان با mucosa تجربه کردند. دکتر ایان مایلز، که سرپرستی این مطالعه را بر عهده داشت، می‌گوید: «باکتری‌ها روی پوست باقی ماندند و پس از توقف درمان، به سود خود ادامه دادند.»

این درمان اکنون در گروه بزرگتری از کودکان و همچنین بزرگسالان در حال بررسی بیشتر است.


موارد پیشنهادی


http://www.vatanfa.com/?s=درمان-باکتریایی،-اگزمای-کودکان-را-بهبود-می-بخشد