انیمیشن بهترین ابزار برای تعلیم و تربیت است

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمد رضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره تاثیرگذاری انیمیشن در موضوعات مختلف کم‌آبی، هوا، انقراض حیوانات و محیط زیست گفت: درباره اهمیت و تاثیر‌گذاری پویانمایی می‌توانم بگویم انیمیشن بهترین ابزار برای تعلیم و تربیت است که سال‌ها است در تمام دنیا از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سالیان سال است که ما از انیمیشن استفاده می‌کنیم و حدود ۵۰ سال است، در حوزه تعلیم و تربیت و دیگر موارد کار انیمیشن تولید کرده‌ایم.

صارمی افزود: ما از طریق انیمیشن می‌توانیم به عنوان یک ابزار تربیتی مخاطب را ساعت‌ها پای آن بنشانیم و از آن استفاده کنیم؛ البته  انیمیشن در حوزه تعلیم و تربیت، تولید و آموزش‌های پایه در دنیا حرف اول را می‌زند.

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: درباره ارتباط کودکان با سینما بهترین راه ارتباط اقتباس است که بچه ها را عادت دهیم در حوزه اقتباس ورود کنند و وارد شوند. کانون تقریبا از سال ۷۵ تاکنون کارهای اقتباسی زیادی در حوزه کتاب کودک انجام داده است و نزدیک به ۸۵ انیمیشن اقتباسی داریم که امروز یکی از اهداف ما همین ارتباط است برای مثال در باغ کتاب، انیمیشن و کتاب را داریم که ارتباط بسیار خوبی است.

دانلود فیلم

انیمیشن بهترین ابزار برای تعلیم و تربیت است

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ محمد رضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره تاثیرگذاری انیمیشن در موضوعات مختلف کم‌آبی، هوا، انقراض حیوانات و محیط زیست گفت: درباره اهمیت و تاثیر‌گذاری پویانمایی می‌توانم بگویم انیمیشن بهترین ابزار برای تعلیم و تربیت است که سال‌ها است در تمام دنیا از […] http://www.vatanfa.com/?s=انیمیشن-بهترین-ابزار-برای-تعلیم-و-تربیت-است