با اضافه کردن ۱ چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید

سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط:این معادله در وضعیت فعلی نادرست است. تنها ۵ درصد از مردم در کمتر از ۱۰ ثانیه قادر هستندتا با اضافه کردن ۱ چوب کبریت در سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط به موفقیت دست پیدا کنند. پازل ها راهی عالی برای آزمایش هوش و مهارت های حل مسئله شما هستند. با مجله خبری چشمک و سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط همراه شوید.

از تست‌های هوش کلاسیک مانند جدول کلمات متقاطع، آزمون‌ها و پازل‌های منطقی گرفته تا پازل‌های پیچیده‌تر، حل بازی‌های فکری تمرینی عالی برای مغز است. در این زمینه، عبارت ریاضی ۵+۸=۱۴ برای شما ارائه شده است. اما این عبارت اشتباه است. معما یا چالش دقیقاً یافتن راه حل و تصحیح اشتباه عبارت ریاضی در کمتر از ۱۰ ثانیه است. ما شما را به حل یک معمای جدید دعوت می کنیم! برای رسیدن به این هدف، باید مشاهده کنید و تمرکز کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و برای یافتن راه حل خارج از چارچوب فکر کنید.

شاید بپسندید:چیستان: کدام میوه است که در اسمش تمام حروف وطن فا را دارد!؟

سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط

این چالش ها امروزه در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب هستند و توسط کاربران، افراد مشهور یا شرکت ها برای سرگرمی و آموزش دیگران ارائه می شوند. پازل ها می توانند به همان اندازه که سخت هستند آسان باشند و می توانند از ریاضیات ذهنی تا حل مسائل پیچیده تر از طریق منطق و استنتاج را شامل شوند.

امروز یک بازی فکری داریم که شما را در معرض آزمایش قرار می دهد: تصحیح عبارت ۵+۸=۱۴ هدف اصلی سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط است: در کمتر از ۱۰ ثانیه راه حل را پیدا کنید. پس آماده ای؟ به یاد داشته باشید که زمان محدود است!چالش روز را کشف کنید! امروز فقط می توانید ۱ چوب کبریت را برای حل و اصلاح عبارت اضافه کنید. بنابراین، برای انجام این چالش آماده اید؟  برای موفقیت در یک پازل، باید روی ذهن و خلاقیت خود کار کنید. برای یافتن راه حل باید قسمت های مختلف را با دقت مشاهده و تمرکز کنیم.

ما باید یاد بگیریم که خود را با چالش هایی که برایمان پیش می آید سازگار کنیم و در هنگام انباشته شدن مشکلات صبور باشیم. علاوه بر این، داشتن یک استراتژی خوب برای برخورد منطقی و منطقی با مشکل مهم است. همچنین یافتن راه حلی که خیلی پیچیده نباشد و به راحتی قابل اجرا باشد ضروری است.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد پایانی عبارت ۱۴, ۱۵, ۱۸, ۲۷, ؟؟ چیست!؟

سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط

.

.

.

.

.

.

.

جواب سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط

ما چالشی را به شما پیشنهاد می کنیم که در شبکه های اجتماعی مانند توییتر یا اینستاگرام بسیار محبوب است. بنابراین اگر نتوانستید به پاسخ دست پیدا کنید، بهتر است در این فعالیت شرکت کنید و برای حل این حساب تلاش کنید.

.

.

.

.

 

 

.

.

جواب سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط: راه حل معما را در انتهای این پاراگراف برای شما پیوست کرده ایم. ما مطمئن هستیم که اگر کمی دقت کنید راه حل را در زمان مشخص شده پیدا خواهید کرد! راه حل ۶+۸=۱۴ است. به کسانی که در کمتر از ۱۰ ثانیه جواب را پیدا کردند تبریک می گویم! شما واقعا با استعداد هستید!

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: پسر بچه ای را که با بقیه فرق داره در ۵ ثانیه پیدا کن!

تصحیح عبارت ریاضی غلط

امیدوارم از سوال تصحیح عبارت ریاضی غلط استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

داستان آموزنده کلوچه های خانم: داستانی در تأیید این نکته که هیچ گاه زود قضاوت نکنید!

چیستان: نام وسیله‌ای در مغازه‌هاست که اگر برعکسش کنیم یکی از بخش‌های ساختار دولت می‌شود؟

تست هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر، بچه گربه دزدیده !؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-اضافه-کردن-۱-چوب-کبریت،-عبارت-غلط-را-اصلاح-کنید