نامگذاری ایده‌آل کتاب با هوش مصنوعی ممکن می‌شود

به نقل از وبسایت بوک پابلیسیست، اسکات لورنز، روزنامه‌نگار حوزه کتاب و رئیس ارتباطات شرکت روابط عمومی و بازاریابی وست‌ویند، در مقاله‌ای به معرفی کتاب خود در زمینه انتخاب عنوان کتاب با کمک هوش مصنوعی پرداخته است و در این حوزه به بیان تجربیات خود می‌پردازد:

«شما فرصت دومی برای تأثیرگذاری اولیه ندارید؛ به همین دلیل، عنوان کتاب شما بسیار مهم است. عنوان، نخستین چیزی است که خوانندگان بالقوه درباره کتاب شما می‌بینند یا می‌شنوند. اگر می‌خواهید کتاب شما به فروش برود بهتر است بدانید انتخاب یک عنوان جذاب به آن آسانی که تصور می‌کنید، نیست.

«تولیدکننده نام کتاب»

بر همین اساس، اخیراً کتابی به نام «تولیدکننده نام کتاب» درباره نحوه نام‌گذاری یک کتاب نوشته‌ام. خبر خوب این است که هوش مصنوعی (AI) اکنون می‌تواند در روند انتخاب نام کتاب به شما کمک کند. شما باید مفاهیم اساسی موثر در انتخاب عنوان یک کتاب مانند سئو، بهینه‌سازی آمازون، استفاده از اعداد، اصطلاحات، عناوین کوتاه و … را درک کنید. بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه استفاده نویسندگان از قدرت هوش مصنوعی برای عنوان کتاب‌هایشان بیندازیم تا بتوانید کار مشابه انجام دهید.

انتخاب عنوان کتاب با کمک هوش مصنوعی

خوشبختانه، تعدادی تولیدکننده عنوان کتاب مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بدون در نظر گرفتن ژانر، عنوان کتاب‌های خود را بسازید. می‌توانید چند عبارت یا کلیدواژه مرتبط با محتوای کتاب خود را وارد کنید و فهرستی از عناوین ابتدایی کتاب را دریافت کنید تا خلاقیت‌های خود را به جریان بیندازید.

همچنین، یک تولیدکننده عنوان کتاب مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند مخاطبان هدف شما را تجزیه و تحلیل کند، بنابراین شما از جمعیت‌شناسی، علایق و ترجیحات خوانندگان خود مطلع می‌شوید. ممکن است عناوینی را توصیه کند که با سلیقه مخاطب خاص شما هماهنگ شود.

علاوه بر این، می‌توانید پارامتر‌های مختلفی مانند آهنگ دلخواه خود را برای سفارشی کردن عناوینی که ژنراتور‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند، تنظیم کنید. این امر موجب می‌شود اطمینان حاصل کنید، عناوین پیشنهادی متناسب با دیدگاه و برند شما هستند.

«چت جی‌پی‌تی» و «چت هوش مصنوعی بینگ» محبوب‌ترین ابزار‌ها برای تولید عناوین کتاب هستند و هر دو می‌توانند ایده‌های نامحدود بسازند. شما فقط باید از یک دستور توصیفی درباره ژانر، محیط، خط داستان، گروه سنی مورد نظر و سایر عوامل استفاده کنید. بسیار شگفت‌انگیز است که چگونه می‌تواند به سرعت عناوین هوشمندانه تولید کند. در اینجا چند مولد عنوان کتاب معتبر مبتنی بر هوش مصنوعی به شما معرفی می‌کنیم که ممکن است بخواهید آن‌ها را بررسی کنید:

AskYourPDF: چندین ابزار توسعه محتوا ازجمله را ارائه می‌دهد.

Simplified AI: حتی اگر در استفاده از هوش مصنوعی تازه‌کار هستید، این ابزار بصری می‌تواند به شما کمک کند عناوینی برای کتاب‌های جدی، تفکر برانگیز و طنزآمیز مختلف را تولید کنید.

Toolbaz:با این ابزار می‌توانید عناوین کتاب را در ژانرها، سبک‌ها و حجم‌های مختلف کتاب به دست آورید.

AISEO: اگر هدف شما سئو است، AISEO به شما کمک می‌کند تا عنوان کتاب خود را برای موتور‌های جستجو بهینه کنید.

BookAI: می‌توانید برای بررسی نسخه خطی خود و به اشتراک گذاشتن ایده‌های مربوط به‌عنوان، روی این ابزار حساب کنید.

Taskade: این ابزار می‌تواند در هر مرحله از فرآیند نوشتن کتاب، مانند طوفان فکری، و تولید عنوان براساس کلمات کلیدی که وارد می‌کنید، به شما کمک کند.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در عنوان کتاب

چه نویسنده تازه کاری باشید و چه سال‌ها به کار نوشتن و انتشار کتاب مشغول باشید، تولید عنوان مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند مزایای زیادی را ارائه دهد، ازجمله:

صرفه جویی در زمان: عناوین کتاب منحصر به فرد و قانع‌کننده ایجاد کنید و در زمانی که برای طوفان فکری و تست‌های دستی صرف می‌شود، صرفه‌جویی کنید.

افزایش سود: یک عنوان جذاب می‌تواند خوانندگان را به خود جذب کند و منجر به فروش بیشتر شود.

انعطاف‌پذیری: سایت‌های تولیدکننده عنوان کتاب هوش مصنوعی، انواع نویسندگان را بدون توجه به ژانر‌ها یا سبک‌های نوشتاری در خود جای می‌دهند.

شانس برجسته شدن: با عنوان کتاب جذاب، می‌توانید خود را در بازار رقابتی متمایز کنید و به نوبه خود، شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید مروری گام به گام در استفاده از هوش مصنوعی داشته باشید، کلاس ویدیوی آنلاین جس تادفلد، کارشناس برجسته ارتباطات تجاری را حتماً تماشا کنید. ChatGPT دانسته‌های شما در حوزه روابط عمومی رسانه‌ای را ارتقا می‌دهد. تماشای ویدئو‌های رایگان در این موضوع نیز به شما کمک می‌کند.

نکته پایانی: نامگذاری کتاب شما نباید فرآیندی طولانی باشد. با هوش مصنوعی می‌توانید در کسری از زمان به یک عنوان ایده‌آل دست پیدا کنید. موفق باشید!»

منبع: ایبنا

دانلود فیلم

نامگذاری ایده‌آل کتاب با هوش مصنوعی ممکن می‌شود

به نقل از وبسایت بوک پابلیسیست، اسکات لورنز، روزنامه‌نگار حوزه کتاب و رئیس ارتباطات شرکت روابط عمومی و بازاریابی وست‌ویند، در مقاله‌ای به معرفی کتاب خود در زمینه انتخاب عنوان کتاب با کمک هوش مصنوعی پرداخته است و در این حوزه به بیان تجربیات خود می‌پردازد: «شما فرصت دومی برای تأثیرگذاری اولیه ندارید؛ به همین […] http://www.vatanfa.com/?s=نامگذاری-ایده‌آل-کتاب-با-هوش-مصنوعی-ممکن-می‌شود