پخش ۱۸۰ فیلم خارجی از پنج قاره جهان در ایام نوروز

فرشید شکیبا، مدیر دوبلاژ تلویزیون در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: امسال در کنار فیلم‌های سینمایی که برای پخش آماده شدند، چندین مجموعه تلویزیونی هم آماده شده است که ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر ۱۸۰ فیلم خارجی که دوبله شده است، ۱۰ مجموعه تلویزیونی هم آماده است از جمله مجموعه «دهن لق» که از شبکه تهران پخش می‌شود، مجموعه «مونارک» از شبکه چهار و فصل سوم مجموعه «جومونگ» که از ابتدای عید نوروز از شبکه تماشا پخش می‌شود.

وی گفت: مجموعه مستند‌های ورزشی و مستند‌هایی در حوزه سلامت هم آماده شده است که در این ایام تقدیم علاقه مندان می‌شود، مثل مستند ورزشی «آقای فرگوسن» که از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 

در شبکه سلامت هم مستند‌های سلامت محور انتخاب شده است که پخش می‌شود و یک مجموعه تلویزیونی هم به اسم «رادیولوژی» با محوریت پزشکی است که این ایام پخش می‌شود.

شکیبا افزود: همچنین مجموعه‌های پویانمایی است که از شبکه کودک، شبکه تهران و شبکه امید پخش خواهد شد و یک پویانمایی هم مرکز صبا تولید کرده است به اسم «جوانمردان»، که پویانمایی پرمخاطب است و ایام نوروز پخش می‌شود.

وی درباره دوبله یک اثر گفت: بعد از انتخاب یک اثر و ترجمه آن، مدیر دوبلاژ انتخاب می‌شود، معمولا برای ترجمه یک اثر، ترکیبی از پیشکسوتان و جوانان باهم کار می‌کنند که به نوعی کارگاه آموزشی است و هم کار با کیفیت خوب دوبله می‌شود.

وی درباره بزرگداشت هنرمندانی که در قید حیات هستند گفت: اخیرا از ۲۰ نفر از بزرگان عرصه دوبله قدردانی شد که هر کدام از این افراد بیش از نیم قرن در عرصه دوبله کار کرده اند، مثل آقایان قنبری، مظفری، نماینده و ممدوح و خانم‌ها امیریان و شکوفنده.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=پخش-۱۸۰-فیلم-خارجی-از-پنج-قاره-جهان-در-ایام-نوروز