معایب تزریق چربی به صورت چیست؟


معایب تزریق چربی به صورت چیست؟

روند درمانی تزریق چربی می‌تواند علائم پیری شامل بخش‌های گودی زیر چشم و صورت را بهبود بخشد. تزریق چربی به صورت برای بخش‌های مثل گونه‌ها و ایجاد تغییرات حجم دهنده در خطوط صورت می‌تواند شما را جوان‌تر کند. تزریق چربی، همچنین می‌تواند به نرم شدن خطوط خنده اطراف دهان کمک کند.

 

لیکن یکی از مهم‌ترین معایب عمل تزریق چربی به پوست صورت این است که تزریق نمی‌تواند بخش‌های از صورت که شامل افتادگی پوست در ناحیه فک پایین و گردن، همچنین ماهیچه‌های زیرین و پوست را سفت کند تا ظاهری صاف‌تر و محکم‌تر داشته باشند.

 

انتقال چربی به صورت یک درمان مؤثر برای جایگزینی چربی‌های از دست رفته، پر کردن چین و چروک‌های صورت و یا تغییر شکل نواحی صورت است؛ مانند هر روش جراحی، همیشه یک خطر کوچک وجود دارد که جراح پلاستیک شما قبل از انجام درمان توضیحات لازم را به شما خواهد داد.

 

اگر در حال انجام تحقیقات خود در مورد عوارض احتمالی انتقال چربی صورت هستید، دیگر می‌توانید با انتخاب یک جلسه مشاوره در کلینیک تمامی سؤالات خود را از متخصص بپرسید.

 

عوارض بعد از تزریق به نقاط مختلف صورت

 

معایب تزریق چربی به صورت چیست؟

تقریباً میزان ماندگاری تزریق چربی چیزی حدود ۲۰ درصد از حجم اولیه تزریق را می‌تواند ثابت نگه دارد که عوارض جانبی رایج بعد از چربی صورت عبارت‌اند از:

 

* کبودی

* تورم

* احساس بی حسی

* تغییر حس در نواحی تزریق چربی که معمولاً موقتی است

* خونریزی

* عفونت غیرمعمول

 

علاوه بر عوارض تزریق چربی گفته شده در بالا، باید این نکته را توجه داشته باشید که اگر پس از گذشت مدتی حجم چربی کاهش یابد و این اتفاق در سمت دیگر صورت انجام نشود، دقیقاً باعث عدم تقارن تزریق چربی در صورت می‌شود، احتمال وجود عارضه عدم تقارن در صورت یکی از مهم‌ترین معایب تزریق چربی به صورت است.

 

با این حال، اگر به هر کدام از چهره‌های بسیار جذاب اشخاص نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هیچگاه دو طرف صورت نمی‌تواند دقیقاً متقارن باشد. در نهایت عارضه‌های بسیار جدی و خطرناک‌تری نیز وجود دارد و امکان دارد بعد از هر تزریق چربی به صورت عوارضی مثل آمبولی، سکته مغزی، کوری یا نکروز پوست (از دست دادن پوست) سلامت شما را تهدید کند.

 

خطرات ناشی از انتقال چربی و عوارض احتمالی

 

معایب تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی یک جراحی زیبایی نسبتاً رایج است، اما قبل از انجام این روش باید تمامی معایب تزریق چربی به صورت را بشناسید. برخی از خطرات و معایب بعد از انجام روند درمانی تزریق چربی و سپری شدن مدت زمان طولانی در طولانی شروع به بروز خواهند کرد.

 

معایب تزریق چربی به صورت در دراز مدت، ممکن است تغییراتی در شکل، ظاهر یا بافت ناحیه‌ای که چربی برداشته شده یا جایگزین شده است، ایجاد کند. دلایل بیشتر این عوارض احتمالی می‌تواند به شرح زیر باشد:

 

* افزایش سن

* افزایش ناگهانی وزن

* کاهش زیاد وزن

* برخورد ضربه ناگهانی به محل تزریق

 

خطرات احتمالی تزریق چربی بسیار نادر است، اما در موارد خاص، چربی منتقل شده ممکن است باعث آسیب به پوست شده که این روند باعث آسیب دیدگی بافت‌های بخشی از پوست صورت و بافت‌های اطراف آن شود؛ ممکن است این روند آسیب دیدگی در نهایت منجر به زخم یا تغییر شکل شود و برای ترمیم نیاز به جراحی مجدد داشته باشد.

 

یکی از نادرترین معایب تزریق چربی به نام سروما است. این عارضه پس از جراحی و پس از ضربه به ناحیه تزریق یا ورزش شدید رخ می‌دهد و ممکن است مایع بین پوست و بافت زیرین جمع شود و باعث تورم و تغییر شکل بافت چربی شود. لازم است که شما سریعاً بعد از مشاهده عارضه احتمالی جراح خود را از ایجاد این مشکل باخبر کنید تا فوراً بتواند به آن رسیدگی کند و از بروز نتایج بدتر جلوگیری کند.

 

آیا تزریق چربی روشی سودمند است؟

در جواب به این سؤال که آیا تزریق چربی روشی سودمندی است یا خیر؟ باید گفت که تزریق چربی به صورت جهت بهبود کیفیت بافت به عنوان یک امتیاز اضافی و استفاده از بافت خود بیمار با ماندگاری بیشتر به شمار می‌رود. جوانسازی صورت با انتقال چربی یک گزینه عالی برای بیمارانی است که می‌خواهند حجم نواحی خاصی را در صورت افزایش دهند یا حجم از دست رفته را به دلیل افزایش سن بازگرداند.

 

چربی تزریق شده در این نواحی باعث افزایش حجم و کانتور خطوط خنده می‌شود تا شما ظاهری جوان‌تر داشته باشید. انتقال چربی، همچنین برای جبران حجم از دست رفته که باعث ایجاد چین و چروک و گودی زیر چشم می‌شود مفید است. چربی های منتقل شده به خطوط عمیق لبخند، گوشه‌های دهان، چشم‌های گود و افتادگی گونه‌ها می‌تواند حجم را بازگرداند و اثرات پیری را بهبود بخشد.

 

در تزریق چربی مانند تمام جراحی‌های پلاستیک، ضروری است که بیمار و جراح در رابطه با نوع نتیجه‌ای که بیمار می‌خواهد به دست یابد به نتیجه‌ای نهایی برسند. در بیمارانی که می‌خواهند تغییرات مرتبط با کاهش سن را انجام دهند، وجود عکس‌ همراه خود برای مشاوره بسیار مفید است تا به جراح ایده بدهد که شما می‌خواهند به چه چیزی برسد.

 

جمع بندی

تصمیم گیری در مورد تزریق چربی به صورت یک تصمیم کاملاً شخصی است. تعیین اینکه کدام یک از روش‌های درمانی همراه با جمع‌ آوری اطلاعات در مورد معایب تزریق چربی به صورت برای شما مناسب است به آناتومی صورت، نگرانی‌ها و اهداف زیبایی‌شناختی شما بستگی دارد.

 

تیم پزشکی و بهترین دکتر تزریق چربی در تهران کلینیک “دکتر لاغری” آماده هستند تا به شما کمک کنند و شما بتوانید تصمیم درستی برای افزایش زیبایی خود بگیرید. برای تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه‌های مورد نظر برای جوانسازی صورت، با ما به شماره ۰۲۱۲۹۱۰۰۷۰۵۰ تماس بگیرید.

 

معایب تزریق چربی به صورت چیست؟

روند درمانی تزریق چربی می‌تواند علائم پیری شامل بخش‌های گودی زیر چشم و صورت را بهبود بخشد. تزریق چربی به صورت برای بخش‌های مثل گونه‌ها و ایجاد تغییرات حجم دهنده در خطوط صورت می‌تواند شما را جوان‌تر کند. تزریق چربی، همچنین می‌تواند به نرم شدن خطوط خنده اطراف دهان کمک کند.   لیکن یکی از […] http://www.vatanfa.com/?s=معایب-تزریق-چربی-به-صورت-چیست؟