با دلیل بگوئید که گزینه مناسب ازدواج این مرد جوان، کدامیک از این ۳ خانم است!؟

آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب: امروزه بازی های فکری به یک روند در شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند.  بسیاری از کاربران اینترنت معتقدند که، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. ناگفته نماند در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.

امروز هم مجله خبری چشمک با یک ازمون تصویری جدید با شماست. اگر بتوانید در یک نگاه همسر مناسب آقای خوشتیپ را در تصویر آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب را پیدا کنید یک کارآگاه تمام عیار هستید که جزئیاتی از چشمان تیزبین شما دور نمی ماند.

باید بدانید که مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون شناسایی انتخاب همسر که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود ۳ ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب همراه شوید.

شاید بپسندید:داستان انگیزشی دو مرد ماهیگیر | فرصت ها مانند ابر بهار در گذرند!

آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون شناسایی انتخاب همسر، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

شما در تصویر آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب با سه عروس خانم زیبا روبرو هستید. ادوارد مدیر عامل یک شرکت بزرگ با درآمد عالی است. او تصمیم دارد با یکی از این سه عروس زیبا ازدواج کند. اما او شرایط و ویژگی هایی را برای همسر خود دنبال می کند. به نظر شما در نهایت ادوارد با کدامیک از این سه عروس زیبا ازدواج خواهد کرد؟ با دقت به تصویر آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از ۳ ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید….

شاید بپسندید:داستان شنیدنی سگ نابغه و صاحب ناسپاس!

آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب را بررسی کنید. ۵ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب: اگز به وضعیت مرد دقت می کردید متوجه می شدید که او اهل هیجان و مسافرت است. او یک کوله پشتی به همراه دارد و اسکیت بوردی که بتواند به راحتی به هر جایی برود. لذا این مرد زن اول از سمت راست که علاقمند به سفر و هیجان است را به عنوان همسر انتخاب خواهد کرد. برخی گفته مسافرت نیازمند هزینه است و ادوارد با زن ثروتمند ازدواج می کند. اما باید گفت که در متن سوال هم گفته شده که ادوارد مدیرعامل شرکت و از وضع مالی خوب برخوردار است. لذا او نیازی به ثروت همسرش ندارد.

شاید بپسندید: فقط باهوشا جواب بدن: اعداد گمشده هرم را در کمتر از ۲۰ ثانیه پیدا کنید!

آزمون با انتخاب همسر مناسب

امیدوارم از آزمون تصویری با انتخاب همسر مناسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 این تست شخصیت، جنبه های پنهان شخصیت شما را افشا می‌کند!

چیستان: کدام شهر ایران است که اگر حرف اول آن را برداریم، می‌توانیم روی آن بنشینیم!؟

یکی از کبوترها را انتخاب کن تا بگم آدم مستقلی یا وابسته به دیگران!؟

حاصل عبارت فوق را بدست آورید | خیلی ها موفق نشدند!



دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=با-دلیل-بگوئید-که-گزینه-مناسب-ازدواج-این-مرد-جوان،-کدامیک-از-این-۳-خانم-است!؟
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.